וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עודד קטש: "הפועל תל אביב זו קבוצה מיוחדת"

29.6.2014 / 17:30

המאמן החדש הוצג במסיבת העיתונאים והבהיר: "נצטרך להדביק את הפער בין הציפיות לתקציב. רוצה שהבסיס הישראלי יישמר". רמי כהן: "ניכנס לאולם החדש רק בדצמבר"

עודד קטש מאמן הפועל תל אביב, רמי רמי יושב ראש, מתן נאור. יוסי ציפקיס
ברוך הבא. קטש עם רמי כהן ומתן נאור/יוסי ציפקיס

קבוצת הכדורסל של הפועל תל אביב יצאה הערב (ראשון) לדרך חדשה עם מאמנה הטרי, עודד קטש. האדומים ערכו מסיבת עיתונאים, בה הוצג המאמן שחתם ביום שישי החולף על חוזה לשלוש שנים במועדון. קטש, שהדיח העונה את הפועל תל אביב עם קבוצתו הקודמת, הפועל אילת, ברבע גמר הפלייאוף, חצה למעשה את הקווים לאחר שהיה מזוהה במשך שנים עם היריבה העירונית מכבי תל אביב, כך שמעניין יהיה לראות כיצד האוהדים האדומים יקבלו אותו. הפועל תל אביב היא קבוצתו החמישית של קטש כמאמן, אחרי מכבי תל אביב, הפועל ירושלים, הפועל גלבוע/גליל עליון (עמה זכה באליפות) והפועל אילת.

מתן נאור שחקן הפועל תל אביב. יוסי ציפקיס
"לאורך הקריירה שלו, כשהיה לו את השקט הזה הוא גם הביא תוצאות". מתן נאור/יוסי ציפקיס

המאמן החדש עודד קטש אמר: "קבוצה חדשה, בית חדש, התרגשות חדשה והרבה דריכות. אני שמח על ההזדמנות ורוצה להגיד תודה על כך לרמי ולהנהלה. אני חושב שהפועל תל אביב זו קבוצה מיוחדת. קבוצה עם מסורת כמו של הפועל וקהל אוהדים כזה - גם כמותי וגם איכותי - זה לא משהו רגיל בנוף של הכדורסל הישראלי. אני מודע לאחריות שמוטלת עליי.

"בשבע השנים האחרונות, מאז שהאוהדים לקחו אחריות על הקבוצה, הדבר מתרומם וההצלחות מגיעות. רואים את ההתקדמות ונקודת השיא שתקרה השנה היא הכניסה לאולם החדש. באופן טבעי, כולם מתרגשים מזה וזו בהחלט נקודת שיא. לכן, יותר מתמיד, חשוב שהיא תלווה בהצלחות מקצועיות כדי שהשנה תהיה מרגשת ושלמה. אני מודע לעובדה שהפועל זה לא מועדון רגיל. יש פער בין הציפיות והרצונות לבין התקציב, וזה פער שנצטרך להדביק עם עבודה קשה ואנרגיות טובות שיש למועדון הזה. הקהל של הפועל הוכיח לאורך השנים שהוא בעיקר נותן מוטיבציה. הקהל הזה הוציא טוב משחקנים ומאמנים שהגיעו, ואני מקווה שגם מזה נדע ליהנות. אני מצפה כבר להתחיל לעבוד ולהיכנס לאולם החדש".

על הפועל אילת ממנה נפרד: "אני אחרי שנתיים מצוינות באילת וגאה מאוד על מה שעשינו שם. אין לי את התשובות לגבי המשכיות, זה לא היה תלוי בי. ההנהלה החליטה שאני לא אמשיך. לפעמים זה קורה וראינו את זה השנה גם במקומות אחרים. יש בעייתיות עם זה בהרבה מקרים. העובדה שלא רצו שאמשיך לא גורעת מהגאווה והתחושה הטובה מההישגים שהיו. אני כמובן מאחל הצלחה לאילת, כמקום שתמיד יהיה יקר ללבי".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
עודד קטש מאמן הפועל תל אביב. יוסי ציפקיס
רוצה להדביק את הפער בין הציפיות לתקציב. עודד קטש/יוסי ציפקיס

היו"ר רמי כהן: "באופן מפתיע נפל עלינו עוד קיץ קשה. דווקא כשאמרנו שיהיה לנו קיץ נוח עם מעבר לאולם החדש וגידול בתקציב ואפשרות לעוד קפיצת מדרגה כחלק מהתהליך הארוך שהתחלנו לפני שבע שנים, אז הגענו לקיץ וגילינו שהוא יותר קשה מהאחרים ושצריך במידה מסוימת לבנות הכול מחדש. פתאום יהיה עיכוב באולם עד דצמבר, פתאום צריך להביא מאמן, פתאום יש עוד קבוצה שבאה מאירופה כמו ירושלים וצריך להתארגן מחדש. הבאנו שצריך לגשת לזה צעד אחר צעד. דבר אחד היה ברור לנו מההתחלה: המועמד המועדף לעמדת המאמן היה עודד קטש. מצאנו המון מכנה משותף וידענו שזה יהיה צעד מיוחד מבחינתנו ומבחינת עודד. אני שמח שאנחנו נמצאים כאן יחד".

על האולם החדש, אליו תיכנס הקבוצה רק בדצמבר, אמר היו"ר: "נפתח את העונה בהדר יוסף. זה בית בשבילנו וביום שנעזוב פה לאולם החדש אהיה מאוד שמח, אבל גם מאוד עצוב. כל דקה שאנחנו פה היא הכי טובה שיש. נתחיל את העונה ונקווה לטוב".

הקפטן מתן נאור: "יש ציפייה גדולה העונה בגלל האולם, אני אישית מאוד מחכה לזה. זו נקודת ציון מאוד חשובה במסלול של המועדון הזה. את עודד אני מכיר קצת מלפני כן, לא יותר מדי, ומההיכרות הקצרה ומהשיחות עכשיו אני מאוד מחכה לעונה הזו. אני חושב שהשילוב בינו לבין האופי של ההנהלה והקבוצה יכול לתת תוצאות חיוביות וטובות. לאורך הקריירה שלו, כשהיה לו את השקט הזה הוא גם הביא תוצאות. הפועל זה מועדון גדול עם קהל שמביא סוג של לחץ, אבל הניהול כאן והאנשים שמניעים את הגלגלים נותנים את השקט".

  • עוד באותו נושא:
  • עודד קטש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully