וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עודד קטש חתם לשלוש עונות בהפועל תל אביב

27.6.2014 / 15:30

מאמן הפועל אילת בשנתיים שחלפו יחליף את ארז אדלשטיין ויוצג במסיבת עיתונאים בשבוע הבא: "שמח על ההזדמנות, מצפה לי אתגר גדול ואני מחכה להתחיל". היו"ר רמי כהן: "הוא המועמד הראוי, איש כדורסל בעל הווה ועתיד גדולים". ניב ברקוביץ' צפוי להגיע יחד איתו

מאמן הפועל אילת עודד קטש. ברני ארדוב
יחליף את אדלשטיין. עודד קטש/ברני ארדוב

עודד קטש מונה למאמן הפועל תל אביב. קטש חתם היום (שישי) רשמית על חוזה לשלוש שנים. מאמנה של הפועל אילת בשנתיים האחרונות נפגש אמש (חמישי) עם הנהלת האדומים, כשבניגוד לפעמים הקודמות בהם הפערים הכספיים היו גדולים מאוד בין הצדדים, חלה התקדמות מסוימת, שהביאה לסגירה בסופו של דבר.

יו"ר המועדון רמי כהן אמר: "הפועל תל אביב רוצה להמשיך לבסס את מעמדה כאחת הקבוצות המובילות בכדורסל הישראלי ולשם כך עודד קטש הוא המועמד הראוי ביותר.
עודד, כמו הפועל תל אביב, הוא מאמן ואיש כדורסל בעל הווה גדול ועתיד גדול עוד יותר. אני בטוח כי עודד ימשיך את מגמת שילוב השחקנים הצעירים והשחקנים הישראלים בהפועל, ויצעיד את הקבוצה אל האולם החדש בדרייב אין אשר אמור להיות מושלם בחודשים הקרובים.

עודד קטש מסר: "אני שמח על ההזדמנות, הפועל תל אביב היא קבוצה גדולה ומועדון מוביל בכדורסל הישראלי. מצפה לי אתגר גדול ואני כבר מחכה להתחיל. אין לי ספק שעם האולם החדש שיגיע בקרוב נוכל להמשיך בהתקדמות הנהדרת שעשה המועדון בשנים האחרונות". מי שמועמד לקבוצה הוא ניב ברקוביץ', שצפוי להגיע עם קטש מהפועל אילת.

ברקוביץ' (28, 1.90) הגיע הקיץ לאילת מבני הרצליה והיה אמור להלחם עם אפיק ניסים על דקות משחק, אלא שבמהלך העונה הגיע לקבוצה יובל נעימי, בניגוד לרצונו של קטש, ודקות המשחק של בנו של שחקן העבר ירדו. בסופו של דבר הוא רשם ב-15.2 דקות בממוצע 3.4 נקודות, 1.9 ריבאונדים ו-2.5 אסיסטים בממוצע. השחקן היה מועמד להפועל תל אביב גם בקיץ שעבר, וניהל שיחות עם הקבוצה. מלבד האדומים גם באילת היו מעוניינים לראות אותו ממשיך וכן גם גלבוע/גליל.

שחקן הפועל תל אביב, רביב לימונד, מול ניב ברקוביץ', הפועל אילת. מגד גוזני
העונה הבאה הם ישתפו פעולה? ניב ברקוביץ' עם לימונד/מגד גוזני

קטש, שיחגוג 40 בחודש אוקטובר, פרש ממשחק פעיל לפני כ-10 שנים ואימן החל מעונת 2004/5, עם הפסקה ועד עונת 2009/10 את גליל עליון וגלבוע/גליל, כשבעונה האחרונה מוביל את הקבוצה לאליפות. בעונת 2010/11 חתם בהפועל ירושלים, אך אחרי עונה וחצי לא מוצלחות עזב את הקבוצה. בעונת 2012/13 חזר לליגת העל כשהגיע להפועל אילת והוביל את הקבוצה לשתי הופעות בחצי גמר הפלייאוף ולגמר גביע המדינה העונה.

האדומים, שנפרדו הקיץ מארז אדלשטיין, צפויים לקבל בימים הקרובים החלטה היכן לפתוח את העונה, לאחר שיוכלו להכנס לאולם החדש שלהם במתחם הדרייב אין רק לקראת פתיחת חודש דצמבר. מי שימשיכו בהפועל לעונה נוספת הם רביב לימונד, מתן נאור, רום גפן וגולן גוט, כשהמגעים עם יהונתן שולדבראנד, שכבר התקרב לקבוצה, הוקפאו בשלב הזה.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully