וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביברס נאתכו: "הסוכן שלי דיבר עם נציגי סביליה"

בספרד טוענים שהאנדלוסים מייעדים לקשר את המשבצת של ראקיטיץ'. דיווח בטורקיה: נאתכו סיכם עקרונית בטרבזונספור

שחקן נבחרת ישראל ביברס נאתכו. ברני ארדוב
יגיע לטורקיה? ביברס נאתכו/ברני ארדוב

האם ביברס נאתכו ישחק בעונה הבאה בסביליה? בתקשורת הספרדית מדווחים הערב (ראשון) ש"מחזיקת הליגה האירופית מחפשת קשר מרכז שדה שיחליף את איבן ראקיטיץ' שעזב לברצלונה" ונאתכו הוא אחד משני המועמדים המובילים להגיע לפיחואן. נאתכו אישר את הידיעה הזו ל"אסטדיו דפורטיבו" המקומי ואמר בתגובה: "הסוכן שלי דיבר עם המועדון אבל שום דבר עדיין לא סגור".

זו לא הפעם הראשונה ששמו של השחקן נקשר עם המועדון האנדלוסי. בסביליה התעניינו בנאתכו גם אחרי שזה עזב את רובין קאזאן אך הוא חתם בסופו של דבר ביוון. נאתכו כבר אמר מספר פעמים כי הוא מעוניין לעשות את הקפיצה ולשחק באחת הליגות הבכירות באירופה, כך שהליגה הספרדית היא אופציה מצוינת עבורו.

שחקן סביליה, איבן ראקיטיץ'. Manuel Queimadelos Alonso, GettyImages
מצאו לו מחליף? ראקיטיץ'/GettyImages, Manuel Queimadelos Alonso

מוקדם יותר היום, בתקשורת הטורקית התפרסמו דיווחים על משא ומתן בין הקשר הישראלי לטרבזונספור. הבוקר נטען שנאתכו הגיע לסיכום עקרונית אצל הקבוצה שסיימה רביעית בטבלה אשתקד. על פי התקשורת המקומית, מאמנו עשוי להיות ואהיד חלילודז'יץ', מאמן נבחרת אלג'יריה, שנחשב למועמד המוביל להתמנות למאמן בסיום המונדיאל.

נאתכו בן ה-26 החל את הקריירה בהפועל תל אביב ועבר לרובין קאזאן במרץ 2010. בארבע שנים בקבוצה הרוסית רשם 104 הופעות בליגה בהן כבש 21 שערים ובישל 21 נוספים. כמו כן הוא שותף ב-40 משחקים של רובין במפעלים האירופאים, הבקיע בהם 10 שערים ובישל 14. בינואר האחרון, עם תום חוזהו בקאזאן, הוזכר כמועמד למספר רב של קבוצות באירופה, בהן מספר טורקיות, אך חתם בסופו של דבר בפאוק סלוניקי, בשורותיה שיחק 17 משחקים וכבש 3 פעמים.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully