וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייל גולסה: "אני רוצה להראות לעולם איזה שחקן אני"

הישראלי הוצג רשמית בפאוק סלוניקי והצהיר: "קיבלתי חוות דעת טובות על הקבוצה, החיים ביוון מזכירים את ישראל"

אחרי שסיכם ביום ראשון את תנאיו בפאוק סלוניקי, אייל גולסה חתם היום (שלישי) רשמית על חוזהו, והוצג על ידי אנשי המועדון. על פי הדיווחים ביוון, הקשר הישראלי ירוויח 250 אלף יורו בשלוש השנים הקרובות.

לאחר החתימה אמר גולסה לאתר הרשמי של פאוק: "דיברנו במשך 15 הימים האחרונים, המשא ומתן התקדם במהירות והגענו להסכמה. הגעתי לסלוניקי בפעם השנייה, אחרי הביקור שלי כאן כשחקן מכבי חיפה, ואני מאוד שמח ולא יכול לחכות לפגוש את חבריי החדשים לקבוצה. קיבלתי הרבה חוות דעת טובות על המועדון מאנשים שאני מכיר ביוון. מהביקור הקודם שלי בסלוניקי אני זוכר שהאווירה מדהימה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
החולצה החדשה. אייל גולסה היום/מערכת וואלה!, צילום מסך

כשנשאל לגבי הניסיון שלו לעבור ללאציו בעבר אמר גולסה: "אני מופתע שאתם מכירים את המקרה הזה, ואני שמח שאנשים מתעניינים בעבר שלי. זה נכון שכמה קבוצות התעניינו בי, אבל מכבי חיפה לא רצתה למכור אותי. אני שמח שהגעתי ליוון, כי החיים כאן מאוד דומים לאלו בישראל, וגם כאן יש אנשים חמים ואווירה טובה. אני רוצה להראות לעולם מה אני יכול לעשות, ואיזה שחקן אני. אני לא רוצה להבטיח סתם דברים, הדבר היחיד שבטוח הוא שהמטרה שלי זהה לזו של המועדון, ואני רוצה שנתקדם ביחד".

פאוק היא אחד המועדונים הגדולים ביוון, אולם זכתה רק בשתי אליפויות, האחרונה שבהן ב-1985. בעונה החולפת, עם ביברס נאתכו, שהצטרף לסגל, הגיעה הקבוצה לגמר הגביע, אולם לא הצליחה לזכות בתואר ראשון מאז 2003. בעונה שעברה פגשה פאוק, אותה מאמן כיום אנחלוס אנסטסיאדיס, את מכבי חיפה במסגרת שלב הבתים בליגה האירופית, ניצחה 2:3 בבית וסיימה ב-0:0 בקרית אליעזר. היא הייתה אמורה לפגוש גם את מכבי תל אביב בשלב הפלייאוף של המפעל, אולם חזרה אז לליגת האלופות על חשבון מטאליסט חרקוב שהושעתה, בעוד הצהובים עלו לשלב הבתים.

כוכבי הקבוצה, פרט כמובן לביבראס נאתכו, הם הקפטן ושחקן הנבחרת הלאומית דימיטריס סלפיגידיס והקשר הצ'כי המצוין מירוסלב סטוך. את המועדון מאמן החל מהחודש שעבר אנגלוס אנסטסיאדיס, יווני בן 61 שאימן את נבחרת קפריסין בין השנים 2004 ו-2011.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully