וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאסו יעזוב את ריאל, קציקאריס ופיאניג'אני מועמדים

מאמן הבלאנקוס ישלם את מחיר הכישלון, היווני המועמד המוביל להחליפו. מנסה בונסו נכשל בבדיקות ולא יחתום באולימפיאקוס

פאבלו לאסו מאמן ריאל מדריד. מגד גוזני
עוזב אחרי שלוש עונות. לאסו/מגד גוזני

ריאל מדריד סיימה אמש (חמישי) עונה מאכזבת עם הפסד 83:81 לברצלונה, שהעניק את תואר האליפות ליריבה המושבעת מקטאלוניה. הבלאנקוס, שנראו בתחילת העונה כמו הקבוצה הדומיננטית באירופה זה שנים, אמנם זכו בגביע המלך במהלך העונה אך כשלו בשני המבחנים הגדולים, עם הפסדים בגמר היורוליג והליגה הספרדית. כעת, מי שקרוב לוודאי ישלם את המחיר הוא המאמן פבלו לאסו, שעל פי דיווחים בספרד יעזוב אחרי שלוש שנים בתפקיד, למרות שחוזהו תקף עד 2016.

מי שסומן כמועמד המוביל להחליפו הוא פוטיס קציקאריס, שעשוי לקבל את המושכות ולחזור לספרד, שם אימן בהצלחה את בילבאו בין 2010 ל-2013. הדבר היחיד שעשוי למנוע את מעברו לבירה, כך על פי דיווחים בספרד, היא העובדה שמונה רק לאחרונה למאמן נבחרת יוון. התקנון בליגה הספרדית אוסר על מינוי מאמנים שמחזיקים במקביל בתפקיד נוסף, אך לקציקאריס יש סעיף יציאה מהחוזה בנבחרת מיד בתום אליפות העולם בקיץ הקרוב, אותו הוא עשוי לנצל כדי להצטרף לריאל.

מועמד נוסף הוא סימונה פיאניג'אני האיטלקי, שאימן בעבר את סיינה ופנרבחצ'ה אולקר, אך גם במקרה שלו ריאל עשויה להיתקל בבעיה דומה, משום שיש לו חוזה עד 2016 בנבחרת איטליה. על פי הדיווחים בספרד, פלורנטינו פרס מעדיף בכל מקרה את קציקאריס על פניו.

פוטיס קציקאריס מאמן בילבאו. Aitor Arrizabalaga, GettyImages
בדרך חזרה לספרד? קציקאריס/GettyImages, Aitor Arrizabalaga

* פופס מנסה בונסו, שחתם במהלך השבוע באולימפיאקוס, לא עבר את הבדיקות הרפואיות ויעזוב את יוון מבלי ששיחק שם ולו דקה אחת. מזכיר לכם משהו? זה הרי בדיוק מה שקרה לו ב-2012 במכבי תל אביב.

* ארגיריס פדולאקיס, שפוטר מפנאתינייקוס באמצע העונה שעברה, מונה למאמן קאזאן. המאמן היווני יחליף את את אנדראה טרינקיירי שעזב את הטטארים לטובת באמברג הגרמנית. קאזאן תתמודד במוקדמות היורוליג ועל פניו נראית כיריבה הקשה ביותר עבור הפועל ירושלים.

* פנאתינייקוס קרובה להחתים את איי ג'יי סלוטר משאלון. הגארד בן ה-27 סיים את העונה החולפת כ-MVP של הליגה הצרפתית והעמיד ממוצעים של 17.7 נקודות ו-4.5 אסיסטים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
שחקן מכבי תל אביב, פופס מנסה בונסו. קובי אליהו
כמו ב-2010. מנסה בונסו עוזב את מכבי תל אביב/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully