וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: פופס מנסה בונסו שוחרר

19.9.2012 / 12:53

בדיקת ה-MRI של הסנטר הבריטי הפצוע גילתה שהוא יחזור רק בעוד 4-6 שבועות, ובקבוצה החליטו לחפש סנטר חדש במקומו

צילום ועריכה: קובי אליהו

מכבי תל אביב החליטה הבוקר (רביעי) לשחרר את פופס מנסה בונסו. הקבוצה קיבלה דיווח מבדיקות ה-MRI שהסנטר הבריטי עבר, ולמרות שמנסה בונסו סבר שהוא יוכל לשוב לפעילות מלאה בעוד 10 ימים, הרופאים העריכו שהוא ישוב בתוך ארבעה-שישה שבועות ובקבוצה החליטו לא להמתין ולחפש סנטר חדש.

צריך להזכיר שגם דווין סמית' סובל מפציעה והוא בספק לתחילת העונה, ולמרות שהשניים לא משחקים באותה עמדה, העובדה הזו זירזה את ההחלטה לחזק את הקו הקדמי בשחקן כשיר. כזכור, מנסה בונסו נחת בישראל לפני ארבע ימים בלבד והצהיר בשדה התעופה: "ההחלמה מתקדמת טוב מאוד, אני עומד בלוח הזמנים ובהחלט אופטימי לגבי מצבי".

ממכבי תל אביב נמסר בתגובה: "בבדיקות שערך בישראל התברר שמשך השיקום של השחקן יארך תקופה ארוכה יותר מזו שקיווינו, דבר העלול לפגוע בהכנות הקבוצה לפתיחת העונה ואף ייתכן בעונה עצמה. על אף שרצינו לראות את פופס מנסה בונסו לובש צהוב העונה, תקופת השיקום הארוכה מהצפוי והעובדה שלא עמד בבדיקות הרפואיות, הביאו להחלטה - בהבנה עם השחקן וסוכנו ובהתאם לתנאי החוזה - כי השחקן ישוחרר. אנו מאחלים לפופס החלמה מהירה והצלחה בהמשך דרכו".

בראיון לוואלה! ספורט לפני שבועיים סיפר על הפציעה ממנה הוא סובל: "כשחזרתי לארצות הברית אחרי האולימפיאדה הרגשתי שהברך שלי קצת כואבת. ליתר ביטחון הלכתי לראות את הרופא. אחרי שהוא בדק אותי הוחלט שאעבור איזה ניקוי קטן בברך, לא משהו רציני בכלל, וזה מה שהיה. הרופא אמר שבתוך כמה שבועות אני אחלים לחלוטין והברך תהיה במצב טוב מתמיד".

במכבי תל אביב כבר התכוננו למצב שבו מנסה בונסו לא יוכל לפתוח את העונה, וכבר הביאו את הסנטר האוסטרלי ממוצא סודני, אטר מאג'וק, בכדי שיסייע להם באימוני פתיחת העונה. מאג'וק (25, 2.08) שהגיע לשבועיים, נבחר בדראפט על ידי לוס אנג'לס לייקרס בסיבוב השני במקום ה-58. הוא שיחק במכללת קונטיקט ובשנים האחרונות בטורקיה, אוסטרליה. אשתקד שיחק בניטרה הסלובקית והעמיד ממוצעים 11.2, 8.1 ריבאונדים ו-2.6 חסימות לערב. ביורוצ'אלנג' העמיד את אותו ממוצע של נקודות, אליהם הוסיף 9.3 ריבאונדים ו- 1.3 חסימות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully