וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"קליבלנד קרועה בין אנדרו וויגינס לג'בארי פארקר"

יומיים לפני הדראפט, בלאט והקאבס מתלבטים קשות בנוגע לבחירה הראשונה ולא פוסלים אפשרות של טרייד. אפללו יגיע?

דיוויד בלאט מאמן מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
ככה באו לו צרות טובות. בלאט/יוסי ציפקיס

הכהונה של דייויד בלאט כמאמן קליבלנד רק החלה, אך כבר בעוד יומיים הוא יהיה שותף להחלטה גורלית. יומיים לפני הדראפט, שבעיני רבים נחשב לאחד הטובים שהיו בשנים האחרונות, בקאבס עדיין מתלבטים קשות באשר לבחירה הראשונה שלהם בסיבוב הראשון. פציעתו של ג'ואל אמביד סיבכה עוד יותר את העניינים. הקאבס התכוננו לבחור בסנטר, שאמור היה למלא את אחת העמדות החלשות בקבוצה, ואילו עכשיו היא תבחר ככל הנראה באחד מבין השניים: אנדרו וויגינס או ג'בארי פארקר, שמשחקים בעמדות הפורוורד העמוסות ממילא. "הם קרועים בין שניהם. הייתה פגישה של ההנהלה שנמשכה שלוש שעות, אבל לא הגיעו להסכמות", צוטט מקורב לקאבס ב-ESPN.

על פי דיווח ברשת, הנטייה של קאבס כרגע היא להעדיף את פארקר, בוגר מכללת דיוק, שאמור להתאים יותר לצרכים המיידים של הקאבס בנוגע לקליעה מבחוץ, אינטליגנציית משחק וקשיחות. למרות זאת, דווקא וויגינס היה זה שהרשים יותר באימונים האישיים שבוצעו תחת עיניהם הבוחנות של ראשי הקאבס. "אי אפשר לבסס את ההערכות שלך על אימון אישי, אבל וויגינס היה נהדר וג'בארי לא. יש לזה השפעה".

באמונה עיוורת: סיפורו של ג'בארי פארקר

הבן הנבחר: הכירו את אנדרו וויגינס

אנדרו וויגינס. AP
הרשים באימון האישי. וויגינס/AP

מובן שגם ההחלטה של לברון ג'יימס לממש את אופציית היציאה מחוזהו במיאמי פותחת מחדש את האפשרות שהוא ישוב לאוהיו, מה שיצריך קרוב לוודאי ויתור על הבחירה הראשונה בדראפט.

לכך מתווספות גם הצעות משלל קבוצות בליגה שמוכנות לטרייד עבור הזכות לבחור ראשונה בדראפט. פילדלפיה הציעה את ת'דאוס יאנג והבחירה השלישית בדראפט ויוטה את דרק פייבורס והבחירה החמישית, אך הקאבס לא מתכוונים לקבל אף אחת מהן כפי הנראה. לעומת זאת, ההצעה של אורלנדו, שמוכנה להעביר את ארון אפללו, הבחירה הרביעית והבחירה ה-12 בדראפט הקרוב, קוסמת לה. לואל דנג צפוי לעזוב ובכך יתפנה מקום בעמדת הסמול פורוורד - העמדה של פארקר.

* ביום שאחרי ההודעה של לברון, שעשויה לסלול את דרכו לקבוצה אחרת, כל קבוצות ה-NBA בכוננות. על פי דיווח ב-LA TIMES, הקליפרס שוחחו בנוגע לאפשרות לצרף את לברון, ואף עשויים לשלוח בטרייד את בלייק גריפין עבורו. גם דיאנדרה ג'ורדן, ג'מאל קרופורד וג'ארד דאדלי עשויים לעבור כחלק מהטרייד.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
בלייק גריפין, לוס אנג'לס קליפרס. AP
הקליפרס מוכנים לוותר? גריפין/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully