וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה מימשה את האופציה על דגן יבזורי

הקלעי המחונן ממשיך בירוק, ג'ף רוזן: "כשהוא בזון, אי אפשר לעצור אותו". ויש תגובה מצד הבעלים לוויתור על היורוקאפ

גארד מכבי חיפה דגן יבזורי. יוסי ציפקיס
"שמח להמשיך בארגון מנצח". יבזורי/יוסי ציפקיס

לאחר שאיבדה את דונטה סמית' ודני פרנקו להפועל ירושלים, הודיעה הערב (שלישי) מכבי חיפה על שחקן שדווקא יישאר במועדון בעונה הבאה: דגן יבזורי. סגנית האלופה הודיעה כי החליטה לממש את האופציה על הקלעי המחונן, כשהמאמן החדש רמי הדר אמר: "דגן הוא אחד הישראלים הטובים ביותר בליגה, אני בטוח שהמנהיגות של דגן והמקצוענות שלו יהוו עוגן בקבוצה". ג'ף רוזן הוסיף: "דגן היה חלק חשוב מאוד בהצלחת הקבוצה בעונה שעברה, הוא קלעי ברמות הגבוהות ביותר. כשהוא נכנס לזון אי אפשר לעצור אותו".

יבזורי עצמו אמר לאחר ההודעה: "אני שמח להיות חלק מארגון מנצח ונעשה הכל כדי להמשיך לנצח גם העונה. אני מצפה לעבוד עם רמי. תמיד שיחקתי נגדו ועכשיו אני מחכה לעבוד איתו".

יבזורי, 28, העמיד בעונה שעברה את ממוצע הנקודות הגבוה ביותר בקריירה (10.6 נק') ב-28 משחקי ליגה (פתח ב-7) והוריד 3.2 כדורים חוזרים במשחק, כשהוא קולע ב-38.7% מעבר לקשת ו-88.7% מקו העונשין. הצלף הנהדר עזר לירוקים להגיע לגמר השני ברציפות, אחרי שקלע את שיא הקריירה שלו בפלייאוף עם 25 נקודות (6 מ-7 מ-3) במשחק הראשון בחצי הגמר נגד הפועל ירושלים וזכה בתואר השחקן המצטיין של הפלייאוף.

ג'ף רוזן בעלים מכבי חיפה. קובי אליהו
לא אהב את הביקורות על החלטתו לא להשתתף ביורוקאפ. רוזן/קובי אליהו

ג'ף רוזן מגיב לראשונה לוויתור על היורוקאפ

בנושא אחר, לאחר שהודיעה כי לא תשתתף ביורוקאפ בעונה באה וספגה לא מעט ביקורות, התייחסה לראשונה חיפה להחלטה. ג'ף רוזן אמר: "אנחנו מאוד מאוכזבים מתגובת מנהלת הליגה. המנהלת נוסדה עבור הקבוצות ובעקבות תגובתם זה ברור שסדר העדיפויות שלהם הוא הפוך. אחרי דיונים עם מנהלת הליגה, הם דחו את ההצעה הנגדית שהגשנו לגבי עזרה כלכלית על מנת לשחק באירופה. לשחק ביורוקאפ זו הוצאה גדולה. שיחקנו פעמיים בארבע העונות האחרונות באירופה כשהקבוצה נטלה על עצמה את כל ההוצאות הכספיות והיתה ירידה משמעותית במספר האוהדים במשחקים מאשר במשחקי הליגה. בהתייחסות לפגישה עם ג'ורדי ברתומיאו, מנהלת הליגה שוגה. מטרת הפגישה עם ג'ורדי היתה להודיע לו על ההתנגשות עם המסע לNBA, והנושא נשאר בלתי-פתור.

"המטרה שלנו במכבי חיפה היא להיות אחת מהקבוצות הטובות ביותר בישראל. הוכחנו את זה באופן שיטתי כשהגענו לחמישה גמרים בשש העונות האחרונות (3 גמרים בליגה ושניים בגביע), כולל זכיה באליפות היסטורית עבור המועדון. העונה החלטנו לא לשחק באירופה כדי להרכיב שוב קבוצה מרגשת שתתחרה בצמרת הליגה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully