וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה ויתרה על הכרטיס ליורוקאפ

ברגע האחרון הודיעה סגנית האלופה למנהלת הליגה כי היא לא תשחק באירופה. המנהלת: "זו החלטה תמוהה שעושה נזק כבד"

מורן רוט שחקן מכבי חיפה. קובי אליהו
חיפה תתרכז בליגה. רוט/קובי אליהו

סגנית אלופת המדינה בכדורסל, מכבי חיפה, הודיעה היום (שלישי) למנהלת הליגה בכדורסל כי היא מוותרת על זכותה ולא תשתתף בעונה הבאה במפעל היורוקאפ, המפעל השני בחשיבותו בכדורסל האירופי אחרי היורוליג הבכירה.

ההודעה המפתיעה התקבלה במשרדי המנהלת רגע לפני סגירת ההרשמה והגיעה למרות שבחודש שעבר נועד הבעלים של מכבי חיפה, ג'ף רוזן עם נשיא היורוליג ג'ורדי ברתומאו, כאשר בפגישה ההיא סוכמו כל פרטי השתתפותה של מכבי חיפה במפעל. באותה פגישה גם ביקשה חיפה להקדים את משחק הפתיחה שלה ביורוקאפ על מנת שתוכל לצאת למסע משחקים בארצות הברית.

צסק”א וברצלונה מציעות לרייס כ-1.5 מיליון דולר

ג'ף רוזן בעלים מכבי חיפה. קובי אליהו
ויתר, למרות הסיכום עם ברתומאו לפני חודש/קובי אליהו

מהמנהלת נמסר כי היה ניסיון לשכנע את חיפה לשנות את החלטתה לוותר על היורוקאפ, אולם "למרות תמיכה כלכלית רחבה אשר הציעה המנהלת ולמרות הנזק הגדול לתדמית הליגה, מכבי חיפה החליטה לדבוק בהחלטתה".

עוד מסרה המנהלת כי היא פנתה ליורוליג בבקשה לאישור חריג להחליף את חיפה בקבוצה ישראלית אחרת, אולם בשל אילוצי אולמות והסמיכות לסגירת מועד ההרשמה, הדבר לא יצא לפועל. הפועל ירושלים תהיה הנציגה היחידה של ישראל במפעל.

המנהלת טענה: "ההחלטה התמוהה של חיפה גורמת נזק כבד לכדורסל הישראלי ולליגה, כאשר הישגים של שנים ירדו לטמיון בעקבות פרישה זו. לפיכך, תדון המנהלת בישיבת הדירקטוריון הקרובה בצעדים נגד מכבי חיפה ותבדוק דרכים למנוע הישנות של מקרים כאלה בעתיד".

תגובת מכבי חיפה תובא כשתתקבל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully