וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צסק"א וברצלונה מציעות לטייריס רייס כ-1.5 מיליון דולר

23.6.2014 / 17:37

מכבי תל אביב בצרות: הרכז מבוקש על ידי קבוצות בכירות וצפוי לקבל הצעה גם מה-NBA. רייס נוטה להישאר, אך ידרוש שדרוג גדול בשכר. ד'אור פישר נחת בישראל ועשוי להצטרף בכפוף לקבלת אזרחות

צילום: דוד קורן, עריכה: קשת סידי

מכבי תל אביב בצרות: טייריס רייס, MVP פיינל פור היורוליג ובין שחקניה המצטיינים של מכבי תל אביב בעונה החולפת, מחזיק בהצעות מקבוצות אירופאיות בכירות המוערכות בכ-1.5 מיליון דולר נטו בעונה. ההופעות של רייס בפיינל פור במילאנו עוררו עניין גם בקרב קבוצות NBA ולפחות אחת מהן מגבשת בימים אלו הצעה – כך נוודע לוואלה! ספורט. בקיץ שעבר חתם רייס על חוזה לשנתיים במכבי, אולם הוא מחזיק בסעיף יציאה עד לסוף חודש יוני, בכפוף לפיצוי קטן שיצטרך לשלם לצהובים.

ככל הידוע, שתיים מהמועמדות לקלוט את רייס הן צסק"א מוסקבה וברצלונה. עם זאת, רייס מעוניין להמשיך במכבי תל אביב ואמר בשיחות סגורות שהאופציה הראשונה מבחינתו היא הישארות במועדון אך הדבר מותנה בשדרוג ניכר בחוזהו, שעמד בעונה החולפת על כ-500 אלף דולר נטו. ההערכות הן כי רק סכום כמעט כפול ישאיר את השחקן עונה נוספת בישראל, במכבי אמורים לקיים עם נציגה של רייס שיחות בימים הקרובים, בתקווה למצוא את הנוסחא להשארתו.

בתוך כך, נחת היום בישראל אקס מכבי תל אביב ד'אור פישר, על מנת לקדם את אזרוחו בישראל. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, פישר, הנשוי לישראלית, נמצא חזק על הכוונת של הפועל ירושלים. במסגרת המתיחות והתחרות בין הפועל ירושים ומכבי תל אביב בבניית הסגל, גם מכבי תל אביב נכנסה למגעים עימו. הצהובים עשויים להאיץ את המגעים אם אזרוחו של פישר יצלח.

מכבי תל אביב תציע לטייריס רייס חוזה משודרג לטווח ארוך

שחקני מכבי תל אביב חוגגים עם טייריס רייס. GettyImages
מכבי תל אביב תצטרך להכפיל את שכרו. רייס חוגג אחרי סל הניצחון מול צסק"א/GettyImages
sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

דייויד בלאט הגיע היום (שני) למשרדי מועדון הכדורסל מכבי תל אביב ברחוב הירקון כדי להיפרד ולהודות לכל צוות העובדים.

בהרמת כוסית חגיגית בלאט אמר: "אני מאוד מתרגש. אני יודע איפה הכוח של מכבי תל אביב נמצא, זה בא מהמשרד הזה. כל האנשים שנמצאים פה הם בעיניי הלב של המועדון, ואין אחד שמבין טוב יותר ממני עד כמה אתם תורמים וכמה אתם חשובים למערכת. אני מצדיע לכולכם, אתם הכי טובים שיש, אני אוהב אתכם!".

על המשחק הצפוי בתחילת אוקטובר בין מכבי תל אביב לקליבלנד, אמר בלאט: "לא הייתי יכול לחשוב על תסריט טוב יותר מאשר להתחיל את המסע החדש שלי בחיים במשחק חגיגי יחד עם המשפחה שלי – מכבי תל אביב".

דייויד בלאט במשרדי מכבי תל אביב. מכבי תל אביב, אתר רשמי
תמונה אחרונה. בלאט עם עובדי מכבי תל אביב/אתר רשמי, מכבי תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully