וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטנוייביץ' שוקל האם לפתוח את "קבוצת המנודים"

24.6.2014 / 10:32

מאמן מכבי חיפה ישוחח עם ההנהלה על המדיניות כלפי השחקנים ששוחררו. פיליאבסקי וצוצאליץ' עשויים לעבור לבית"ר ונתניה

אביחי ידין שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
במכבי חיפה לא מוכנים להעניק פיצוי גבוה. ידין ידין/ברני ארדוב

קשר מכבי חיפה, אביחי ידין, החליט להגיע לפתיחת האימונים ביום שלישי הבא. מספר שחקנים אחרים שטרם שוחררו, בהם סארי פלאח, איציק כהן, מוחמד גדיר וחלק מהזרים, מתכוונים גם הם להגיע לאימון הבכורה אלא אם ימצאו קבוצה אחרת עד יום שלישי. הדבר היחיד שיכול למנוע מהלך של הגעת ידין הוא פיצוי גבוה עבור שתי עונות, דבר בחיפה אינם מוכנים לו כרגע. במכבי חיפה יקבלו השבוע החלטה בנוגע למדיניות כלפי השחקנים ששוחררו. ייתכן שתיפתח קבוצת "מנודים" והשחקנים יתאמנו בשעות נפרדות, אבל הדבר כפוף להחלטה של המאמן אלכסנדר סטנוייביץ' שעושה רושם שלפחות במפגש הראשון ירצה לקיים את האימון בנוכחות כולם. בחיפה סיפרו אתמול כי סטנוייביץ' שוקל לגבי פתיחת קבוצת המנודים, אבל עדיין לא קיבל החלטה בעניין. ההחלטה תתקבל בסוף השבוע, לאחר שיגיע לישראל וייפגש עם ההנהלה.

אלכסנדר סטנוייביץ'. Armando Franca, AP
במפגש הראשון ירצה לקיים את האימון בנוכחות כולם. סטנוייביץ'/AP, Armando Franca

כפי שפורסם בוואלה! ספורט, חיפה קיבלה הצעה להעביר את הבלם אדין צוצאליץ' למכבי נתניה ואת אנדריי פיליאבסקי לבית"ר ירושלים. יוסי מזרחי רוצה מאוד את צוצאליץ' והנהלת נתניה ביקשה שחיפה תששתף בשכרו של השחקן. היום או מחר אמורה להיערך שיחה נוספת בעניין וההערכה היא שאם שני הצדדים יתגמשו השחקן יעבור לצהוב. צוצאליץ' מסיים חוזה בתום העונה ולכן ישנה אפשרות שחוזהו יוארך בעונה נוספת, או שישוחרר לצמיתות. בני סכנין התעניינה בבויאן שראנוב אבל לא נראה שתוכל לעמוד בשכרו. בחיפה רוצים לסגור השבוע את ההעברתו של אנדריי פיליאבסקי לבית"ר ירושלים. הנושא תלוי בהסכמה של אלי טביב לשלם את שכרו, כ-13 אלף דולר בחודש. השחקן ניהל בימים האחרונים משא ומתן עם קבוצה מאוקראינה, אבל בעקבות המצב באזור הוחלט כרגע להקפיא את המגעים עימו. בית"ר ממתינה להגעת בלם זר, אבל אם המעבר לא יקרה, ייתכן מאוד שהיא תסגור את העברת הבלם שמחזיק בחוזה לשתי עונות נוספות.

אחרי שסיכם ביום ראשון את תנאיו בפאוק סלוניקי, אייל גולסה חתם היום רשמית על ההסכם והוצג על ידי אנשי המועדון. השחקן יצא ליוון באמצעות הסוכן זיו שטרנברג. כעת נותר לבחון מהם דמי ההשבחה שתקבל חיפה עבור העסקה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פותח דף חדש. אייל גולסה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully