וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איל ברקוביץ' יזם פגישה עם יעקב שחר

המנג'ר החדש של הפועל תל אביב ביקש את הפגישה עם נשיא מכבי חיפה לאור משקעי העבר. ברקוביץ': "מעריך אותו מאוד"

המנהל המקצועי של הפועל תל אביב, איל ברקוביץ. ברני ארדוב
חידש את הקשר עם שחר אחרי שנים של נתק. ברקוביץ'/ברני ארדוב

נשיא מכבי חיפה, יעקב שחר, נפגש היום (ראשון) עם מנג'ר הפועל תל אביב במשרדו ברחוב המסגר בתל אביב. במכבי חיפה סיפרו היום כי הפגישה התקיימה לבקשתו של ברקוביץ', ככל הנראה על רקע המתיחות שנוצרה לאחרונה. כזכור, לאחרונה הודיעה הפועל תל אביב כי החלוץ שובל גוזלן אמור להתחיל להתאמן אצלה, כשמיד אחר כך טענו גורמים במועדון כי אף שחקן לא יעבור להפועל תל אביב.

במסגרת השיחה, עלתה אפשרות להידוק הקשר בין המועדונים. הפועל תל אביב מעוניינת בשובל גוזלן ובשחקנים נוספים שישוחררו מהסגל ובמכבי חיפה טענו היום כי "הפגישה התנהלה באווירה טובה ובה דובר בעיקר על קידום הכדורגל והקשר בין המועדונים".

מהפועל תל אביב נמסר: "בפגישה, שנערכה ביוזמתו של ברקוביץ', השאירו השניים את כל משקעי העבר מאחוריהם, זאת לאחר שנים של נתק". ברקוביץ' אמר לאחר הפגישה: "אני שמח שעשינו את זה ומעריך את יענקל'ה מאוד ואת הדברים שהוא עשה ועושה למען חיפה והכדורגל הישראלי. היחסים בין הפועל תל אביב וחיפה תמיד היו מצוינים וימשיכו להיות כאלו".

ברקוביץ' ושחר היו בנתק בשנים האחרונות, מאז חזר השחקן מאנגליה ובמקום להצטרף למכבי חיפה, שלא רצתה בו, הצטרף לבסוף למכבי תל אביב לעונת פרישה.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully