וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייל גולסה על סף חתימה ל-3 שנים בפאוק סלוניקי

22.6.2014 / 16:56

קשר מכבי חיפה נמצא ביוון ועשוי להיות מוצג בקבוצתו של ביברס נאתכו כבר ביום שני הקרוב. אידריסו עבר בדיקות רפואיות

שחקן מכבי חיפה אייל גולסה חלוף על פני שוער אקטובה. ברני ארדוב
קרוב מאוד לחתימה ביוון. גולסה/ברני ארדוב

קשר מכבי חיפה אייל גולסה נמצא ביוון כדי לנהל משא ומתן עם פאוק סלוניקי, והצדדים קרובים לסיכום, כך פורסם היום (ראשון). על פי דיווחים, הקשר יעבור בדיקות רפואיות, יחתום על חוזה לשלוש שנים תמורת שכר שנתי של כ-250 אלף יורו, ומחר כבר יוצג במועדון באופן רשמי. אם אכן יחתום, הוא צפוי להיות הישראלי השני בקבוצה, אליה עבר באמצע העונה שעברה ביברס נאתכו.

פאוק היא אחד המועדונים הגדולים ביוון, אולם זכתה רק בשתי אליפויות, האחרונה שבהן ב-1985. בעונה החולפת, עם ביברס נאתכו, שהצטרף לסגל, הגיעה הקבוצה לגמר הגביע, אולם לא הצליחה לזכות בתואר ראשון מאז 2003. בעונה שעברה פגשה פאוק, אותה מאמן כיום אנחלוס אנסטסיאדיס, את מכבי חיפה במסגרת שלב הבתים בליגה האירופית, ניצחה 2:3 בבית וסיימה ב-0:0 בקרית אליעזר. היא הייתה אמורה לפגוש גם את מכבי תל אביב בשלב הפלייאוף של המפעל, אולם חזרה אז לליגת האלופות על חשבון מטאליסט חרקוב שהושעתה, בעוד הצהובים עלו לשלב הבתים.

כוכבי הקבוצה הם הקפטן ושחקן הנבחרת הלאומית דימיטריס סלפיגידיס והקשר הצ'כי המצוין מירוסלב סטוך. את המועדון מאמן החל מהחודש שעבר אנגלוס אנסטסיאדיס, יווני בן 61 שאימן את נבחרת קפריסין בין השנים 2004 ו-2011.

- ביברס נאתכו נבחרת ישראל. ניב אהרונסון
חבר חדש לקבוצה? נאתכו/ניב אהרונסון

החלוץ הקמרוני של קייזרסלאוטרן, מוחמדו אידריסו, עבר היום את הבדיקות הרפואיות בהצלחה והצטרף רשמית למכבי חיפה. השחקן בן ה-34 שנחת ביום שישי בנתב"ג, יצטרף לתחילת האימונים ב-1 ביולי. הצוות המקצועי כבר נוכח כי הבדיקות הוכיחו שהקמרוני נמצא בכושר טוב. "אידריסו אולי בן 34, אבל עושה את הרושם שבעונה הבאה נראה פריצה משודרג", אמרו בחיפה. גם דקל קינן ומוחמד כליבאת כבר עברו את הבדיקות.

נציג עיריית עכו ייפגש עם הנהלת מכבי חיפה ביממה הקרובה על מנת ליצור הסכם להשאלת שחקנים. בעכו מעוניינים להשאיל מספר שחקנים, ביניהם איציק כהן, אסמעיל ריאן ושחקנים נוספים, ומבקשים זכות ראשונים על שחקנים שיפלטו מהסגל. בחיפה מנסים להיפטר מהחוזה של כהן וייתכן מאוד שגם ריאן יושאל בסופו של דבר, אם כי במקרה שלו סוכם כי יגיע לפתיחת האימונים ב-1 ביולי. גם סינטאיהו סלליך מבוקש בקבוצה, אם כי במקרה שלו מדובר בשחקן חופשי שבקרוב יחתום רשמית על מסמך המשחרר אותו לצמיתות. גם הקשר מרטינאס דפקוס וכן השוערים רם שטראוס ורון שושן נמצאים על המדף.

המאמן אלכסנדר סטנוייביץ' מחפש בלם וקשר זרים. לאחרונה עלו מספר שמות של מועמדים זרים, רובם מבולגריה. רוב השחקנים נחשבים למועמדים עבור המאמן הסרבי, אך בחיפה טוענים כי בשלב זה לא מתנהל משא ומתן מתקדם לגבי אף אחד מהם. הקשר עם ניקולה דרינצ'יץ' נותק, אבל חיפה עשויה לחזור לאופציית הקשר הסרבי אם פרטיזן תחליט להתגמש במחיר. לאחרונה הוצעו לחיפה גם בלמים ששוחררו מהקבוצה הסרבית, אך סטנוייביץ' טרם החליט לגביהם. בימים הקרובים אמור המאמן להעביר להנהלה רשימת שמות של המועמדים הסופיים שלו לשני התפקידים.

כפי שפורסם ביום שישי, ייתכן שהחלוץ שמעון אבוחצירא לא ייצא למחנה האימונים באוסטריה גם אם יתברר כי הוא יוכל לחזור בהדרגה לאימונים. עוד שחקן שלא ייצא למחנה הוא רן אבוקרט. בחיפה נוטים לאשר לג'אבר עטאא לצאת למחנה וגם אם לא יתאמן באופן מלא הוא ימשיך בשיקום. מוחמד גדיר ממתין שחיפה תפחית במחירו, אחרת יגיע לפתיחת האימונים. בכל מקרה, גדיר כבר שוחרר ולא יישאר בסגל. גם אביחי ידין ממתין לסיכום סופי לגביו. חיפה לא מעוניינת לפצות אותו בגובה החוזה, והשחקן לא מעוניין לצאת בהשאלה. "לא נפסלת אפשרות שידין יפתח את העונה ביציע", העריכו שני הצדדים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקן מכבי חיפה מוחמדו אידריסו. מכבי חיפה
בחיפה מרוצים מכושרו. אידריסו/מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully