וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב שוקלת להחתים את מאוויס צ'יבוטה

24.6.2014 / 9:25

הקשר הקונגולזי מקבוצת הנוער מתאמן תחת עינו של גרסיה, ועשוי להפוך לזר הרביעי. מיטרוביץ' דן עם ההנהלה על התרת חוזהו

צילום ועריכה: קובי אליהו

בווידאו: אוסקר גרסיה במפגש עם אוהדי מכבי תל אביב

במכבי תל אביב שוקלים להחתים את הקשר הקונגולזי מאוויס צ'יבוטה על חוזה בקבוצה הבוגרת, ובכך להפוך אותו לזר הרביעי של הקבוצה. צ'יבוטה (18) החל את אימוני מכבי תל אביב לפני שבוע תחת עיניהם של אוסקר גרסיה והצוות שלו. למרות שחצה רק לפני חודש את גיל 18, נראה הקשר מקונגו חלק אינטגרלי מהקבוצה ומפגין יכולת גבוהה. מדובר בשחקן מאוד מהיר שיכול לשחק במגוון תפקידים בקישור הקדמי ובהתקפה. היכולת הטובה של צ'יבוטה עשויה כאמור לסלול את דרכו ישירות לקבוצה הבוגרת, אף שהוא הובא למכבי תל אביב לפני למעלה משנה כדי שישחק תחילה בקבוצת הנוער. בסופו של דבר שיתופו בקבוצת הנוער בעונה שעברה לא התאפשר בגלל חוקי פיפ"א המכבידים על העברות של שחקנים מתחת לגיל 18. צ'יבוטה ומכבי תל אביב לא קיבלו את שחרורו הבינלאומי מההתאחדות של קונגו וכך יצא שהשחקן התאמן בקבוצת הנוער לאורך העונה שעברה ולא שותף במשחקיה. מדי פעם הוא גם התאמן עם הקבוצה הבוגרת. במכבי תל אביב שיכנו אותו בדירה שכורה בשכונת קרית שלום הסמוכה למתחם האימונים והוא זכה ליחס טוב, אולם כאמור במשך שנה שלמה לא שיחק בליגה.

קשר מכבי תל אביב מאוויס צ'יבוטה (מרכז). מכבי תל אביב, אתר רשמי
גרסיה יחליט לגביו בימים הקרובים. צ'יבוטה/אתר רשמי, מכבי תל אביב

כעת, לאחר שהוא חגג 18 ומכבי קיבלה את שחרורו הבינלאומי, שוקלים במועדון להקפיץ אותו ישירות לקבוצה הבוגרת של אוסקר גארסיה. שילוב צעירים מאפריקה אינו חדש במכבי תל אביב. במועדון זוכרים היטב את התשואה היפה שעשו על הכרטיסים של עמנואל מאיוקה ומוסא קונאטה. השניים נרכשו במחירים נמוכים ונמכרו במיליונים לקבוצות באירופה. מבחינת גיל, יכול צ'יבוטה לשחק בעונה הקרובה בקבוצת הנוער וסביר להניח שההחלטה הסופית לגביו תתקבל בימים הקרובים. בינתיים טוענים שחקנים ואנשי צוות במכבי תל אביב כי בהחלט מדובר בשחקן מאוד מוכשר שיכול לקפוץ ישירות לקבוצה הבוגרת בה עדיין יש לג'ורדי קרויף שני מקומות פנויים לזרים.

אחד המקומות שיתפנו לטובת שחקן זר חדש הוא זה של ניקולה מיטרוביץ'. הקשר הסרבי מחזיק בחוזה לעונה נוספת במכבי, אבל במועדון כבר הבהירו לו שהוא אמור למצוא קבוצה אחרת. מיטרוביץ' נחת בארץ לפני מספר ימים, אבל הוא לא מתוכנן להצטרף לאימונים אלא לדון עם ראשי מכבי בהתרת חוזהו המוערך בלמעלה מ-200 אלף יורו נטו לעונה. אף שפאולו סוזה הביא אותו למכבי תל אביב ולמרות שהפורטוגלי מאוד מחזיק ממנו מאז ששיתפו יחד פעולה בוידיוטון ההונגרית, ספק אם הוא יצרף אותו לפ.צ. באזל ולא מן הנמנע שאחרי השחרור ממכבי יחתום מיטרוביץ' בקבוצה אחרת בישראל.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
ניקולה מיטרוביץ' שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
במועדון כבר הבהירו לו שהוא אמור למצוא קבוצה אחרת. מיטרוביץ'/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully