וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה פנתה למכבי ת"א לגבי רשימת המושאלים

22.6.2014 / 9:24

הקבוצה ביקשה לשאול את בן יאיר, מרגוליס ואבו זייד. אם לידור כהן יעזוב, המועדון יקבל כ-1.2 מיליון שקל. בראשון: האימונים נפתחים

רן בן שמעון מאמן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
מחכה לתשובות. בן שמעון/ברני ארדוב

מכבי פתח תקוה פנתה בסוף השבוע למכבי תל אביב וביקשה לבדוק אפשרות לצרף את אחד השחקנים המושאלים שלה. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, ברשימה של בן שמעון נמצאים בן בן יאיר ששיחק בעונה שעברה ברמת השרון, גאל מרגוליס שסיים את העונה בקבוצה של פאולו סוזה וכן חסן אבו זייד שהושאל לא.א.ק לרנקה. מכבי תל אביב השיבה כי טרם התקבלה החלטה לגבי המושאלים ולכן בפתח תקוה ממתינים לתשובות. ההערכה היא שכל השלושה לא ישארו בסגל של אוסקר גרסיה ולפחות אחד מהם יגיע בעונה הבאה. במועדון ממתינים גם לשחרורו של בריאן חרסיסיץ' מהפועל תל אביב.

שחקני הקבוצה ממשיכים לערוך אימוני כושר, אבל פתיחת האימונים הרשמית תתקיים ביום ראשון הבא (29 ליוני), כשלושה שבועות לפני היציאה למחנה (20 ביולי) ועד אז מקווים במועדון לצרף לפחות שחקן אחד. המאמן רן בן שמעון עדיין צופה בקלטות של זרים ובמועדון מתכוונים לצרף שלושה זרים שיתווספו לאיבן הרצג. על נושא הזר החמישי יוחלט בכפוף לתקציב. לידור כהן פנה רשמית לוועדה למעמד השחקן ובמועדון מעריכים שאם יעזוב הקבוצה תקבל עבורו כ-1.2 מיליון שקל, סכום לא מבוטל שיוכל לעזור לקבוצה לצרף עוד שחקן משמעותי. בן שמעון יערוך ביום רביעי הקרוב מבחנים לשחקנים מליגות נמוכות. עוד קודם לכן הוא ייפגש עם עוזרו ייטב לוזון שחוזר מחופשה פרטית.

לידור כהן שחקן מכבי פתח תקוה חוגג. אדריאן הרבשטיין
הסכום שהמועדון יקבל עליו יעזור לצרף שחקן משמעותי. לידור כהן/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully