וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פ"ת תקיים מחנה באוסטריה. היריבות: סרייבו וסופרוני

18.6.2014 / 11:05

הלוזונים קבעו מחנה אימון וישחקו מול יריבות מבוסניה והונגריה. מועד פתיחת האימונים: 29 ביוני. בן בן יאיר או מרגוליס יגיעו?

רן בן שמעון מאמן הפועל תל אביב. נמרוד סונדרס
יש לו"ז. בן שמעון/נמרוד סונדרס

לאחר בעיות כלכליות שהעיבו על ההכנות לקראת העונה הבאה, מכבי פתח תקוה קבעה מועד לפתיחת האימונים וכן את מועד מחנה האימונים, שייערך באוסטריה. פתיחת האימונים הלא רשמית תיערך ב-25 ביוני, כלומר ביום רביעי בעוד שבוע בדיוק, והיא תכלול בעיקר שחקני נוער ונבחנים. ב-29 ליוני, ביום ראשון, ייפתחו האימונים באופן רשמי. פתח תקוה נעלה גם את נושא מחנה האימונים באוסטריה, שייפתח ב-20 ביולי ויימשך עשרה ימים. אתמול נסגר סופית נושא משחקי האימון. ב-24 ביולי תתמודד מול סלביה סרייבו מהליגה הבוסנית הראשונה. יומיים אחר כך היא תשחק מול סופרוני, מהליגה ההונגרית השנייה.

לפתח תקוה יש כבר ארבעה מועמדים עיקריים לעונה הבאה, אבל הרשימה הזאת תלך ותגדל בקרוב. במועדון כבר גיששו אצל בריאן חרסיסיץ' ודני עמוס מהפועל תל אביב, בהם רן בן שמעון מעוניין מאוד. גם בן בן יאיר וגאל מרגוליס הוזכרו כמועמדים לחזק את ההתקפה. רועי דיין צפוי להישאר. במועדון מתכוונים להיפגש עד תחילת השבוע עם לידור כהן שישוב מחופשה פרטית מחו"ל. לשחקן יוצע חוזה ארוך טווח משודרג, וההערכה היא שיישאר בסופו של דבר בקבוצה. שחקן נוסף שיישאר הוא המגן השמאלי שמוליק מלול שטוברוק הגיעה להסדר עם המועדן לגביו והוא יושאל לעונה נוספת. אגב, לפני שחתם בהפועל עכו לעונה הבאה, מכבי פתח תקוה ניהלה מגעים עם יוסי דורה. לשחקן הוצע חוזה של 70 אלף דולר, אך הוא דרש 90 אלף, והחליט להישאר בצפון.

אוהד הקבוצה מעוזיה סגל קיבל מגן הוקרה מהמועדון, זאת לאחר שערך בשבועות האחרונים של העונה שעברה, אז נאבקה הקבוצה על הירידה, שיחות מוטיבציה עם השחקנים. האוהד הוזמן לקבל את המגן ממנהל הקבוצה עמי פאן, חברי ההנהלה סלע מנדל ומומו טורקניץ.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מוקירים את שיחות המוטיבציה עם השחקנים. חברי ההנהלה עם אוהד הקבוצה מעוזיה סגל/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully