וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יש סיכום, קסיאס יעזוב כשחקן חופשי בתום העונה"

"אס": השוער נפגש עם הנשיא פרס ושקל לעזוב עכשיו, אבל שוכנע להישאר בתמורה לויתור על השנתיים האחרונות בחוזהו

איקר קסיאס מניף את גביע האלופות של ריאל מדריד. GettyImages
הגיע לשיא נוסף. קסיאס מניף את גביע אירופה/GettyImages

עתידו של איקר קסיאס בריאל מדריד היה שרוי בערפל כבד בעונה וחצי החולפות. מאז איבד שוער וקפטן נבחרת ספרד את מקומו, לפחות במשחקי הליגה של ריאל, לדייגו לופס, עוד בימי ז'וזה מוריניו, נפוצו ללא הרף שמועות על עזיבה צפויה של קסיאס לטובת דקות משחק. כעת, על פי דיווח בעיתון המדרידאי "אס", נראה כי השוער הוותיק הגיע לסיכום עם נשיא המועדון הלבן, פלורנטינו פרס, על מועד העזיבה: קסיאס יגיד שלום לברנבאו ביוני 2015, ויעשה זאת כשחקן חופשי.

על פי הדיווח, מיד לאחר גמר ליגת האלופות האחרון, בו ניצחה ריאל 1:4 בהארכה דרמטית את היריבה העירונית אתלטיקו וזכתה ב"דסימה" שהיא כל כך רצתה, נפגש קסיאס, שעמד בין הקורות באותו משחק (ואף טעה במהלך שהוביל לשער היתרון של הקולצ'ונרוס), עם פרס במטרה לדון בעתידו במועדון. גם סוכנו של קסיאס, קרלו קוטרופיה ובמהלכה אמר השוער לנשיא המועדון כי אולי עדיף שיעזוב כבר בקיץ הנוכחי, אחרי שהגיע לשיא מסוים עם הזכייה באלופות ובגביע ולאור הקשיים אותם חווה כשוער מחליף, שלא שיחק העונה בליגה, בה סיימה ריאל רק במקום השלישי.

דיווח: ברצלונה מתקרבת להחתמתו של לואיס סוארס

פלורנטינו פרס נשיא ריאל מדריד. רויטרס
דיבר אל לבו של השוער. פרס/רויטרס

בסופו של דבר, פרס דיבר אל לבו של קסיאס ושיכנע אותו להישאר במועדון גם בעונה הקרובה. בתמורה, הוא הבטיח לשוער שירשה לו לעזוב כשחקן חופשי מיד עם סיומה של עונת 2014/15, זאת למרות שיישארו שנתיים לחוזה עליו חתם ב-2008. העונה הרוויח קסיאס 8.5 מיליון יורו, בעונה הקרובה הוא ירוויח 8 מיליון ולמעשה, ריאל תחסוך 14.5 מיליון יורו, אותם הייתה אמורה לשלם לו ב-2015/16 (7.5 מיליון) וב-2016/17 (7 מיליון).

בסיום העונה הקרובה יהיה קסיאס, ששיחק בריאל מדריד בכל אחת מ-15 העונות בקריירה שלו, בן 34 כבר ויוכל למצוא לעצמו קבוצה לסיים בה את הקריירה, כאשר ארסנל ופריס סן ז'רמן הן המועמדות העיקריות לקלוט אותו. ריאל בינתיים, כבר סימנה את יאן אובלאק, שוערה בן ה-21 של בנפיקה, כשוער העתיד שלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully