וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: ברצלונה מתקרבת להחתמתו של לואיס סוארס

ע"פ ה"אל מונדו דפורטיבו", חלוץ ליברפול בדרך לקטאלוניה, שם בונים על הכללת סאנצ'ס בעסקה, שתהיה בשווי 65 מיליון יורו

לואיס סוארס שחקן ליברפול. GettyImages
דווקא לברצלונה? סוארס/GettyImages

השם המרכזי שעלה לכל אורך השנה האחרונה כמועמד לחזק את ריאל מדריד היה זה של החלוץ האורוגוואי של ליברפול, לואיס סוארס. גיבור ליל אמש (חמישי) במונדיאל, שכבש צמד ב-1:2 של הסלסטה על אנגליה, הוזכר ללא הרף ככוכב החדש שיגיע לברנבאו, כאשר הדיווחים החלו כבר לקראת חלון ההעברות של החורף האחרון ונמשכו עד לתום העונה. כלי תקשורת רבים באירופה טענו כי לאחר המונדיאל תציע ריאל לליברפול לא פחות מ-100 מיליון יורו על החלוץ הנהדר, אולם כעת כותב העיתון הקטאלני "אל מונדו דפורטיבו" כי לאלופת אירופה מחכה מלחמה מפתיעה (או שלא), מכיוונה של ברצלונה, שמתקרבת להחתמתו של סוארס.

על פי ההסכם בין סוארס לליברפול בחוזה עליו חתם השחקן בדצמבר האחרון, חוזה שאמור להשאיר אותו תיאורטית באנפילד עד 2018, סכום השחרור שלו עומד על 85 מיליון יורו. אלא שבחוזה קיים גם סעיף לפיו הסכום יתקזז ל-65 מיליון יורו אם ברצלונה או ריאל מדריד יהיו אלה שירכשו אותו. בנוסף, ליברפול מאוד מעוניינת לצרף את אלכסיס סאנצ'ס, הצ'יליאני המצוין של ברצלונה, שרוצה לעבור ככל הנראה לפרמיירליג. בברצלונה בונים על שילובו של סאנצ'ס בעסקה, כך שהסכום אותו יצטרכו לשלם על סוארס יהיה אפילו נמוך מאותם 65 מיליון יורו.

לברצלונה, שסיימה את העונה החולפת ללא אף תואר, לראשונה מאז עונת 2007/08, היו שלל מועמדים לחיזוק ההתקפה בפגרה הנוכחית, אולם נראה כי סוארס הוא זה שנבחר על ידי ראשי המועדון והמאמן החדש לואיס אנריקה כשם המועדף. ברצלונה חיזרה אחרי גונסאלו היגואין, רובין ואן פרסי, אדן הזאר, סרחיו אגוארו ומרקו רויס. אם הקטאלנים יצליחו להנחית את סוארס, שחקן העונה בפרמיירליג, הם ירכיבו חוד קטלני, כאשר האורוגוואי ישולב לצד ליאונל מסי וניימאר.

ברצלונה כבר הביאה בפגרה הנוכחית שני שוערים, מארק אנדרה טר שטגן וקלאודיו בראבו ואת קשרה הקרואטי של סביליה, איבן רקיטיץ'. הקבוצה, שסבלה מאכזבה גדולה בעונה החולפת, נמצאת בעיצומה של מהפכה בסגל לאחר שקרלס פויול פרש, ויקטור ואלדס עזב וגם צ'אבי ככל הנראה לא ימשיך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully