וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל אילת: דן שמיר צפוי להתמנות לתפקיד המאמן

20.6.2014 / 19:19

עוזר מאמן צסק"א, שעל מועמדותו פורסם לראשונה בוואלה! ספורט, אמור להחליף את עודד קטש. ניסיונות להשאיר את ניסים

דן שמיר עוזר מאמן צסק"א מוסקבה. מגד גוזני
מתקרב לדרום. שמיר/מגד גוזני

הפועל אילת צפויה להודיע על מינויו של דן שמיר כמאמן הקבוצה. הקבוצה הדרומית ניהלה מגעים ממושכים עם המאמן, כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ספורט שלשום (רביעי) והצדדים הגיעו לכדי הבנות, כששמיר אמור לעבור להתגורר בעיר, בניגוד לעודד קטש שהמשיך להתגורר במרכז בזמן שאימן את הקבוצה בשנתיים האחרונות.

שמיר שימש בעונה החולפת כעוזרו של אטורה מסינה בצסק"א מוסקבה ועם עזיבתו של המאמן האיטלקי, צפוי גם העוזר הישראלי לסיים את תפקידו. בליגת העל הוא הדריך שלושה מועדונים עד היום - הפועל ירושלים, עמה זכה בשני גביעי מדינה, בני השרון והפועל חולון, אותה הוביל בשנתיים אל חצי גמר גביע המדינה וחצי גמר הפיינל פור. לפני כן שימש כעוזר מאמן במכבי תל אביב וזכה עם הקבוצה בשני גביעי יורוליג.

מי שימשיכו בודאות באילת בעונה הבאה הם קווין פאלמר ואלישי כדיר, לאחר שהקבוצה לקחה את חוזהו מהפועל ירושלים במהלך העונה הנוכחית. יובל נעימי צפוי לעזוב, כשבקבוצה מעוניינים להשאיר את אפיק ניסים, אך בשחקן מעוניינות מספר קבוצות ובשלב הזה לא ידוע האם יצליחו להשאירו. בנוגע לניצן חנוכי וניב ברקוביץ' נראה כי השניים לא ימשיכו במועדון גם כן. מי שנחשב למועמד הוא רפי מנקו מהפועל ירושלים, אם בבירה יוחלט להשאילו.

אפיק ניסים, שחקן הפועל אילת. ברני ארדוב
ניסיונות להשאירו. ניסים/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully