וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דן שמיר מועמד להפועל אילת בעונה הבאה

18.6.2014 / 14:51

עודד קטש צפוי לעזוב ובקבוצה הדרומית יחכו להתפתחויות בין המאמן לירושלים, וינסו לצרפו. חנוכי, ניסים וברקוביץ' מתנדנדים

שוק המאמנים בליגת העל ממשיך להיות פעיל, כשאחת הקבוצות שמחפשת לה מאמן לקראת העונה הבאה היא הפועל אילת. הקבוצה הדרומית, שההערכה היא שתאבד את עודד קטש אחרי שנתיים, מעוניינת בדן שמיר שעשוי להגיע דרומה אם לא יאמן את הפועל ירושלים. באילת הזכירו במהלך העונה את אריק שיבק כמועמד לתפקיד, אך בשלב הזה נראה כי מועמדותו קצת יותר רחוקה.

דן שמיר עם אטורה מסינה מאמן צסק"א מוסקבה. קובי אליהו
אלטרנטיבה בדרום. דן שמיר/קובי אליהו

שמיר שימש בעונה החולפת כעוזרו של אטורה מסינה בצסק"א מוסקבה ועם עזיבתו של המאמן האיטלקי, צפוי גם העוזר הישראלי לסיים את תפקידו. בליגת העל הוא הדריך שלושה מועדונים עד היום - הפועל ירושלים, עמה זכה בשני גביעי מדינה, בני השרון והפועל חולון, אותה הוביל בשנתיים לא רעות בכלל אל חצי גמר גביע המדינה וחצי גמר הפיינל פור. לפני כן שימש כעוזר מאמן במכבי תל אביב וזכה עם הקבוצה בשני גביעי יורוליג.

מי שימשיכו בוודאות באילת בעונה הבאה הם קווין פאלמר אלישי כדיר, לאחר שהקבוצה לקחה את חוזהו מהפועל ירושלים במהלך העונה הנוכחית. יובל נעימי צפוי לעזוב, כשבקבוצה מעוניינים להשאיר את ניב ברקוביץ', ניצן חנוכי ואפיק ניסים, אך בשלושה מעוניינות מספר קבוצות ובשלב הזה לא ידוע האם יצליחו להשאירם. אילת צפויה לשחק ביורוצ'אלנג', לאחר שכבר הביעו עניין בנושא בשיחות מול איגוד הכדורסל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully