וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבוע לפני הדראפט: ג'ואל אמביד יעבור ניתוח ברגלו

הסנטר שהיה צפוי להיבחר ראשון גילה שהוא סובל משבר מאמץ. סוכנו: "הוא לא ישתתף בעוד מבחנים, ולא יגיע לערב הדראפט"

בשעה שבקליבלנד מתלבטים לגבי זהות המאמן הבא שלהם, שעל פי הדיווחים הטריים מאוהיו יהיה אחד מבין שניים - דיוויד בלאט או טיירון לו - לקאבלירס יש החל מהערב (חמישי) דאגה אחת פחות. הקאבס, שמחזיקים בבחירה הראשונה בדראפט שייערך בשבוע הבא והתלבטו עד כה בין שני כוכבי מכללת קנזס - ג'ואל אמביד ואנדרו וויגינס - גילו שאמביד סובל מפציעה ברגלו, שצפויה לעלות לו בבחירה הראשונה, ואף לפגוע קשות במניות שלו.

אמביד, סנטר קמרוני אתלטי ומגוון שהפגין ניצוצות של כישרון בשנתו היחידה בקולג', הרשים רבים בליגה הטובה בעולם בסדרת המבדקים שערך בקבוצות השונות לקראת הדראפט, וסומן כמועמד המוביל להיקטף ראשון, אלא שדווקא בישורת האחרונה, אחרי שליהטט מול אנשי הקאבלירס השבוע, גילו הבדיקות הרפואיות שלו בקליבלנד שבר מאמץ ברגלו הימנית, שייאלץ אותו לעבור ניתוח בסוף השבוע.

לא כולם בקליבלנד בטוחים שבלאט הוא בחירה מוצלחת

צפו במצעד האליפות של הספרס: "חייבים הכל לפופוביץ'"

לברון ג'יימס לא מתכוון להצהיר על הישארות במיאמי

שחקן קנזס ג'ואל אמביד. AP
מה יעלה בגורלו כעת? ג'ואל אמביד/AP

אמביד, שסבל מכאבי גב במהלך עונת המכללות והעלה כמה סימני שאלה לגבי בריאותו, היה מיועד לערוך מבחנים גם אצל מילווקי, שמחזיקה בבחירה השנייה בדראפט, בימים הקרובים, אך סוכנו ארן טלם נאלץ להודות הערב: "ג'ואל סובל מפציעה ברגלו, שהתרחשה בימים האחרונים. הוא לא ישתתף במבחנים נוספים, ולא יוכל להגיע גם לערב הדראפט בברוקלין".

אמביד (20, 2.13 מ'), שעד לפני מספר שנים שיחק במקביל כדורעף וכדורגל עד שבחר להתמקד בכדורסל, רשם העונה 11.2 נקודות, 8.1 ריבאונדים ו-2.6 חסימות למשחק במדי הג'ייהוקס, לפני ששברי מאמץ בגב השביתו אותו מהשלבים המכריעים של העונה. את טורניר הביג 12 הוא החמיץ, וגם את שני המשחקים הראשונים בטורניר המכללות, אחריהם היה צפוי לחזור לסוויט סיקסטין, אבל קנזס שלו הודחה במפתיע על ידי סטנפורד, וסיימה את קריירת המכללות הקצרה שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully