וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוסקר גרסיה: "היום אני מאמן טוב יותר"

17.6.2014 / 13:22

צפו: אוסקר גרסיה ערך מסע"ת ראשונה כמאמן מכבי ת"א: "לא חשבתי שאחזור כל כך מהר. פראן סאנצ'ס יצטרף ויהיה עוזר שני. המטרה שלי היא שהקבוצה תהיה רעבה". קרויף: ”לא מגיבים לשמועות על זהבי". חידוש המנויים יחל בעוד יומיים

צילום ועריכה: קובי אליהו

בווידאו: מסיבת העיתונאים של אוסקר גרסיה

מכבי תל אביב ערכה היום (שני) מסיבת עיתונאים רשמית לציון שובו של המאמן אוסקר גרסיה למועדון. המאמן הספרדי, שהוביל את הצהובים לאליפות בעונת 2012/13, אימן בעונה שעברה את ברייטון האנגלית ולאחר עזיבתו של פולו סוזה לבאזל, חזר לקריית שלום כמחליפו.

"אני רוצה להגשים את החלום שלי ולשחק באירופה עם מכבי תל אביב", אמר אוסקר גרסיה בפתח דבריו, "אני שמח לחזור למועדון. מכבי יצרה איתי קשר ואני שמח על זה. לא חשבתי שאחזור כל כך מהר, אבל אני כאן ואני הוכחתי שכשהייתה לי אופציה לחזור אז עשיתי זאת מיד". גרסיה אישר כי עוזר המאמן נוסף, לצד רובן מרטינס, יהיה פראן סאנצ'ס, כפי שפורסם בוואלה! ספורט. סאנצ'ס, 37, עבד בעבר בברצלונה ובבחריין. "פראן סאנצ'ס יצטרף, ויהיה עוזר מאמן נוסף לצד רובן מרטינס", אמר גרסיה.

אוסקר גרסיה מאמן מכבי תל אביב. צילום ועריכה: קובי אליהו, ברני ארדוב
"לא חשבתי שאחזור כל כך מהר". גרסיה/ברני ארדוב, צילום ועריכה: קובי אליהו

"היום אני מאמן טוב יותר אחרי השנה באנגליה, אני משתדל לשפר את עצמי ולהוכיח את עצמי מדי יום", הוסיף גרסיה. "אני מוכן לאתגר האליפות השלישית ברציפות, זה אתגר פנטסטי לכולם, אנחנו יודעים שתהיה עונה קשה אבל היא תהיה פנטסטית. המטרה שלי היא שהקבוצה תהיה רעבה, שנמשיך לנצח, ולשמור על הקבוצה חזקה מבחינה מנטלית".

"זה טוב שיש תחרותיות, ננסה להביא עוד שחקנים, אני רוצה להשיג את השחקנים הכי טובים שאפשר. אם נשחק באירופה והשחקנים ישחקו בתחרויות הבינלואומיות אז יהיה קשה ונצטרך סגל רחב. כל השחקנים ינסו להוכיח את עצמם ולהראות שהם ראויים לשחק בקבוצה. לגבי התכניות, על כך אדבר בהמשך העונה", הוסיף גרסיה.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
אוסקר גרסיה מאמן מכבי תל אביב עם ג'ורדי קרויף, ג'ק אנגלידיס. ברני ארדוב
"הפילוסופיה שלי היא לשחק למען האוהדים, אני יודע שהם אוהבים שהקבוצה מנצחת"/ברני ארדוב

"המאמן יודע הכול, המאמן יודע מי עייף, איך שחקן חוזר מפציעה ועוד כל מיני דברים, וטוב שיש למאמנים אופציות לבחירה", הוסיף המאמן, "הפילוסופיה שלי היא לשחק למען האוהדים, אני יודע שהם אוהבים שהקבוצה מנצחת, אני אוהב כדורגל אטרקטיבי, האוהדים נהנים גם כשהקבוצה לא מנצחת אבל משחקת יפה, אבל ברור שהמטרה היא ניצחונות".

אי אפשר לדעת מה יקרה בעתיד, המועדון חייב להיות מוכן כי אי אפשר אף פעם לדעת מתי מאמן בא או הולך", אמר גרסיה. המאמן נשאל האם יעזוב אם יקבל הצעה והשיב: "אני מקווה שהכול יהיה בסדר ואוכל להישאר פה הרבה זמן. אני אוהב את מכבי והאוהדים יודעים שננסה לעשות הכול".

"אולי אני משעמם כשאני אומר זאת, אבל אנחנו נחשוב על כל משחק לגופו, ניקח את זה משחק אחרי משחק. לשחק באירופה זאת מתנה ואנחנו צריכים ליהנות בכל משחק".

על המונדיאל אמר גרסיה: "אני חושב שאנשים נהנים, בכל משחק יש שניים-שלושה שערים, וזה כיף".

אוסקר גרסיה מאמן מכבי תל אביב עם ג'ורדי קרויף, ג'ק אנגלידיס. ברני ארדוב
שוב משלבים כוחות. גרסיה עם אנגלידיס וקרויף/ברני ארדוב

"אנחנו מקבלים בברכה את אוסקר, אנחנו שמחים מאוד שהוא איתנו, מחכה לנו הרבה עבודה ואנחנו ממוקדים במה שצריך לעשות", אמר נציג הבעלים ג'ק אנגלידיס בפתיחת מסיבת העיתונאים. אנגלידיס נשאל האם מכבי תל אביב תשלם לבאזל פיצויים אם סוזה יפוטר, והשיב: "ההסכם עם באזל חשאי ולא נחשוף פרטים ממנו. לא הופתעתי כשסוזה ביקש לעזוב כי זאת הייתה אפשרות שעמדה על הפרק עוד לפני סוף העונה. בכדורגל צריך להיות ערוך לכל האפשרויות כמו בכל ביזנס אחר, גם אתם הייתם שוקלים פרישה אם היו מציעים לכם עבודה ב-CNN. היינו מעדיפים לא לאבד אותו אבל זה קורה ואנחנו מרוצים מאיך שדברים הסתדרו".

ג'ורדי קרויף נשאל האם הוא יכול לספר האם ערן זהבי יישאר במועדון, והשיב: "כמו תמיד, מכבי תל אביב לא מגיבה לשום שמועה, זאת המדיניות שלנו, ונמשיך בה".

"זאת הייתה ההחלטה הכי קלה להחזיר את אוסקר, אנחנו שמחים שזה קרה לבסוף", הוסיף קרויף כשנשאל מדוע הם פנו למאמן הספרדי. "אנחנו מצפים לתחרות גדולה יותר השנה בליגה. לא קל לשמר את ההצלחה אחרי התארים. יהיה קשה יותר השנה, היריבות מכירות אותנו, הקבוצות האחרות ישתפרו, וזה אתגר חדש. מיטש, ג'ק ואני נרצה להתחזק ולהיות צעד אחד לפני כולם".

קרויף וגרסיה רוצים מאוד את תומר חמד, אבל השחקן עדיין מושך זמן במטרה למצוא קבוצה אחרת באירופה. בן רייכרט מעוניין לשחק במכבי תל אביב בעונה הבאה ולא להיות מושאל וזאת למרות האינפלציה הצפויה בקשרים אחוריים. אוסקר יבחן את רייכרט במחנה האימונים באוסטריה ורק לאחר מכן יחליט לגביו.

עוזר מאמן מכבי תל אביב פראן סאנצ'ס. האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
פראן סאנצ'ס, עוזר המאמן החדש/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב

חידוש המנויים יחל בעוד יומיים

חידוש המנויים לעונה הבאה יחל בעוד יומיים, ב-19 לחודש. תחילה תינתן הזכות לבעלי המנויים אשתקד לחדש את המנויים, אולם לאחר 7.7 לא ניתן יהיה לחדש את המנוי. ממכבי תל אביב נמסר: "עקב התפוסה הגבוהה באצטדיון בלומפילד לא צפויה מכירה של מנויים חדשים. בעלי מנויים שלא יחדשו את המנוי עד לתאריך המצוין לא יוכלו לרכוש מנוי. במידה ותתאפשר מכירה של מנויים חדשים המועדון יוציא הודעה מסודרת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully