וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית הדין: ההתאחדות תמסור דוחות כספיים למכבי ת"א

15.6.2014 / 21:33

חברי בית הדין דנו בעתירה של היועמ"ש של הצהובים, עו"ד מורן מאירי, וקבעו כי מרבית הדוחות יימסרו לעיון עד סוף החודש

עו"ד מורן מאירי נציג מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
יהנו מנגישות לחומרים. עו"ד מורן מאירי/יוסי ציפקיס

ההתאחדות לכדורגל ו-ועדת הכספים שלה יצטרכו למסור למכבי תל אביב דוחות ומאזנים המתייחסים לחובות של ההתאחדות לקבוצות ולמצב הכספי שלה, כך החליטו היום (ראשון) חברי בית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל.

השלושה: השופט בדימוס אורי גורן, השופטת בדימוס אסתר קובו ופרופ' מיגל דויטש דנו היום בעתירה של היועץ המשפטי של מכבי תל אביב עו"ד מורן מאירי שדרש לחשוף את כל הדוחות הכספיים של ההתאחדות ו-ועדת הכספים שלה. מאירי ביקש שההתאחדות תחשוף חמישה דוחות ומאזנים: תקציב שנת 2013, מאזן אחרון, דוח תזרים מזומנים אחרון, דוח רווח והפסד ומצבת חובות של ההתאחדות לקבוצות.

למעט דוח תזרים מזומנים אחרון, החליט בית הדין העליון שההתאחדות תחשוף את יתר הדוחות לעיונה של מכבי תל אביב עד ה-30 ביוני. באשר לדוח תזרים המזומנים קבע בית הדין שגם הוא יהיה חשוף ויוגש לעיון הקבוצות כאשר ועדת הכספים תדון בו, אבל לא בכל עת שמישהו יחפוץ בכך. במכבי תל אביב קיבלו בקורת רוח את פסיקת בית הדין העליון ונערכים לעיון בדוחות שיימסרו להם עד סוף החודש.

בעניין אחר, היום אישרה מינהלת הליגה את מינויו של אורן חסון לתפקיד מנכ"ל מנהלת הליגה וכעת יפעלו חסון והיושב ראש יורם באומן למינוי בעלי תפקידים נוספים במנהלת ובראשם סמנכ"ל תפעול וסמנכ"ל תקשורת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully