וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: עבדורחימי שוחרר, אופיר חיים לנוער

האדומים הודיעו לקבוצתו הקרואטית של הקשר שהיא מוותרת על אופציית הרכישה. אריאל לזמי מהפועל טבריה בלט באימונים

בסארט עבדורחימי שחקן הפועל תל אביב. קובי אליהו
רק סאשה יישאר מהעונה שעברה. עבדורחימי/קובי אליהו

אחרי שכבר היה נראה שהפועל תל אביב ובסארט עבדורחימי ימשיכו את הרומן ביניהם והאדומים יממשו את אופציית הרכישה עליו, היום (ראשון) הודיעה סופית הפועל לקבוצתו הקרואטית של השחקן, נ.ק זאגרב, כי היא לא מתכוונת לרכוש את הקשר ותוותר על שירותיו בעונה הבאה.

עוד לפני כן האדומים ניסו לשכנע את הקרואטים להשאלה נוספת בעונה הבאה, אך הם סירבו להצעה זו. המשמעות היא שכרגע רק לוקאס סאשה הברזילאי יהיה הזר היחיד שימשיך מהעונה שעברה. אגב, את הכסף שהפועל הציעה עבור השאלת עבדורחימי לעונה נוספת היא תממש לרכוש זר אחר למועדון.

מלבד זאת, הפועל סיימה היום את יום המבחנים השלישי, ומתוך 60 שחקנים שנבחנו רק שבעה ימשיכו ליום המבחנים האחרון שייערך באימון פתיחה ביום שלישי הקרוב בשעה 19:00 בערב. מתוך כל הנבחנים, אריאל לזמי מהפועל טבריה הוא בין המרשימים ביותר וייתכן כי כבר בשבוע הקרוב הפועל תציע לקשר חוזה בקבוצה.

עוד במועדון, היום הודיעה הפועל כי שחקן העבר אופיר חיים מונה למאמן הנוער. חיים אימן בעונה החולפת במכבי קביליו יפו ובהפועל מרמורק. "אני גאה להצטרף למועדון מפואר כמו הפועל תל אביב ולמחלקת הנוער המצוינת שלו", אמר אופיר לאחר המינוי. "ישבתי עם איל ברקוביץ' ושמעתי ממנו על הפרויקט פה וזה אתגר שאני אשמח לקחת בו חלק. אנחנו נעבוד בצוות כשהמטרה תהיה לגדל שחקנים מוכשרים שיהוו את דור העתיד של הפועל תל אביב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully