וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: אור אלקבץ צפוי לחתום לחמש שנים

בלם הפועל מרמורק שהרשים במבחנים יזכה לחוזה ארוך טווח. בקבוצה לא מרוצים מהדרך שבה נוהלו המבחנים: "זו שכונה". הפועל ת"א: "המבחנים נערכו בצורה מופתית"

איל ברקוביץ' מנג'ר הפועל תל אביב, לצד אסי דומב. יוסי ציפקיס
"זה נראה רע מאוד". ברקוביץ'/יוסי ציפקיס

אחרי שהפועל תל אביב הרגילה את אוהדיה להחתמות גדולות כל קיץ נראה כי בפגרה הזו האדומים מתרגלים למציאות חדשה. ההחתמה הראשונה שככל הנראה תהיה בחודרוב בעידן איל ברקוביץ' הוא הבלם הצעיר אור אלקבץ מהפועל מרמורק. אלקבץ הגיע למבחנים הפתוחים שערכה הקבוצה ביום שלישי האחרון וככל הנראה הרשים מאוד את המנהל המקצועי. הבלם אמור לחתום על חוזה ארוך טווח במועדון ובהפועל תל אביב יקוו שיהפוך להיות שחקן משמעותי עוד העונה.

בתוך כך, לא מעט ביקורת הועברה במועדון על הדרך שהעביר ברקוביץ' את יום המבחנים. "זה נראה רע מאוד", אמר גורם במועדון. "לא מתאים לקבוצה ברמה של הפועל. שכונה".

תגובת הפועל תל אביב: "שני ימי המבחנים נערכו בצורה מופתית, כשכל נבחן נרשם מראש, קיבל מדים בצורה מסודרת והציג בדיקות רפואיות. נבחנו למעלה מחמישים שחקנים וכולם קיבלו הודעות מסודרות לאחר שהצוות הצקצועי צפה בהם והתרשם. לאותו גורם שמשתמש בכל מיני ביטויים ותיאורים מוטב שיבין שהוא בסך הכול עושה השלכה על עצמו. מעבר לכך, אם נחתים או נשחרר שחקן נעשה זאת בצורה מסודרת".

שובל גוזלן, מכבי חיפה, מול אביתר אילוז, הפועל באר שבע. ברני ארדוב
היחסים בין ברקוביץ' לשחר ישפיעו על העסקה? שובל גוזלן/ברני ארדוב

מלבד זאת, נדמה כי הרכש הכי נוצץ שיגיע להפועל בקיץ הזה יהיה חלוץ מכבי חיפה, שובל גוזלן. על פי גורמים בהנהלה האדומה, חיפה תשאיל את החלוץ לעונה אחת. בהפועל רוצים להשאיל את גוזלן לשנתיים ועוד לרכוש חלק מכרטיסו כמו שעשו בעונה שעברה עם אוראל דגני, אך חיפה מסרבת לעסקה שכזו. חשוב לציין, כי בחיפה סותרים את טענות הפועל וטוענים כי בשל היחסים הרעועים בין ברקוביץ' ליעקב שחר, המועדון לא ישחרר את החלוץ לאדומים.

בנוסף, יש עדיין פערים קטנים בין גילי ורמוט להפועל תל אביב. עם זאת, בהפועל מעריכים כי יחתום על חוזה עוד היום או לכל המאוחר בתחילת שבוע הבא. איתי מרדכי הוחזר לתפקידו כמנהל מחחקת הנוער לאחר שזה איים בתביעה כנגד המועדון ודרש לקבל מכתב פיטורים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully