וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלומי ארבייטמן סיכם לשנתיים בהפועל באר שבע

המועדון הודיע על צירופו של חלוץ מונס הבלגית, אשר על מועמדותו פורסם בוואלה! ספורט. ארבייטמן: "שמח להגיע". פלצ'וק יעזוב

שלומי ארבייטמן שחקן מונס. GettyImages
חוזר לישראל אחרי ארבע שנים בליגה הבלגית. שלומי ארבייטמן/GettyImages

לאחר מספר ימים של נתק בין הצדדים, הפועל באר שבע חידשה היום (שישי) את המשא ומתן עם שלומי ארבייטמן, ובסופו של דבר גם הודיעה רשמית על סיכום לשנתיים הקרובות עם החלוץ, אשר על מועמדותו פורסם לראשונה בוואלה! ספורט. החלוץ בן ה-28, מלך שערי ליגת העל בעונת 2008/9, אז כבש 28 שערים עבור מכבי חיפה, חוזר למעשה לשתף פעולה עם מאמנו מאותה תקופה, אלישע לוי.

ארבייטמן עזב את מכבי חיפה ב-2010 לטובת גנט הבלגית, שיחק בתווך גם כמושאל בווסטרלו ובעונה האחרונה לבש את מדי מונס וירד איתה לליגה השנייה בבלגיה, למרות שכבש חמישה שערים. ארבייטמן הפך לרכש הראשון של באר שבע לקראת עונת 2014/15, והוא השגריר השלישי שהאדומים מבירת הנגב החזירו מבלגיה, אחרי אליניב ברדה ומאור בוזגלו בקיץ שעבר.

ארבייטמן אמר לאתר הרשמי של הפועל באר שבע: "אני שמח להגיע למועדון גדול כמו באר שבע - מועדון מוביל ניהולית ומקצועית, וכמובן מועדון עם קהל חם ואוהב. אני מחכה לשיתוף הפעולה עם אלישע לוי והשחקנים, ובטוח שנעשה הכול כדי להצליח. אני מודה לאלונה ברקת על הדרך בה נוהל המו"מ, וכבר מחכה לעלות אל הדשא ולהתחיל באימונים".

לידיעה הראשונית על כוונת באר שבע לצרף את ארבייטמן

ניקולאס פלצ'וק, שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
הפועל פתח תקוה ומ.ס אשדוד גילו עניין. פלצ'וק/ברני ארדוב

בינתיים, במועדון גיששו גם אצל קשר בוורן חנן ממן שהוצע לקבוצה, לאחר שכבר היה על סף סיכום בבית"ר ירושלים. הגעתו של השחקן תלויה בהגעת קשר אחורי זר אותו אלישע לוי מנסה לצרף. אם אביחי ידין יצטרף (במועדון ממתינים להתפתחות משמעותית בינו לבין מכבי חיפה), באר שבע תצרף זר בחלק הקדמי.

בבאר שבע החליטו אתמול לשחרר את הקשר ניקולאס פלצ'וק תמורת פיצוי מינימלי. השחקן יוזמן לשיחה בשבוע הבא בא יוודע לו כי הוא לא ימשיך בקבוצה בעונה הבאה. הפועל פתח תקוה ומ.ס אשדוד גילו עניין. גם בית"ר ירושלים בתמונה.

בבאר שבע החליטו לדחות את מסיבת העיתונאים הרשמית, שלא תתקיים באימון הבכורה ביום ראשון, והיא תתקיים רק כעבור כשבוע, זאת מאחר וגם מספר שחקנים בכירים בניהם מאור בוזגלו ואליניב ברדה שוהים בחופשה ולא יטלו חלק באימון. הבלם השבדי יואכים אסקלינג אמור להגיע וייתכן שגם השוערים רובי לבקוביץ' ודור דוידי. כפי שפורסם שלשום בוואלה! ספורט, באר שבע מתכוונית לפנות לבני יהודה ואשדוד בעניין עוז ראלי ועופר ורטה, זאת לאחר שהתברר כי יובל שפונגין סיכם במכבי תל אביב. אלישע לוי ממשיך לצפות בקלטות של שחקנים ועד פתיחת האימונים הוא אמור להחליט מיהם המועמדים הסופיים שלו לתפקיד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
חנן ממן שחקן בוורן. GettyImages
עוד רכש מבלגיה? חנן ממן/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully