וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באר שבע תפנה לארבייטמן, אין שבר לבוזגלו

8.4.2014 / 18:40

חלוץ מונס ברשימות, אם יסכים לחזור ארצה. המטרה: צירוף שלושה בכירים, ביניהם מליקסון. דלקת לבוזגלו שישוב להתאמן

one

הפועל באר שבע תנסה לצרף הקיץ שלושה שחקנים בכירים לקראת השתתפותה במוקדמות הליגה האירופית. הקו של אלונה ברקת יימשך, כשגם הפעם היא צפויה להחזיר שגריר אחד או שניים לישראל. אחרי שסימנו את יובל שפונגין ומאור מליקסון, מתברר כי גם חלוץ מונס שלומי ארבייטמן נמצא ברשימות, ובאר שבע תפנה אליו אם יסכים לשוב לישראל. אלישע לוי היה מעוניין בארבייטמן גם בעונה שעברה וכבר אימן אותו במכבי חיפה. אופציה שניה שהוזכרה, אם אלה לא ישובו לישראל היא עמית בן שושן מאנורתוזיס.

ההחלטה אם לצרף בלם ישראלי או זר תתקבל רק לאחר שוויליאם סוארס יבריא ויחליט האם לחתום על חוזה לשנתיים וחצי. באר שבע רוצה מגן ימני וקשר אחורי בכירים. זר אמור להגיע במקום דויד הובר. במועדון ממתינים גם להחלטה של גליינור פלט, שיכול לבטל את האופציה למימוש האופציה עליו תמורת 25 אלף יורו. "המטרה היא לצרף שלושה שחקנים בכירים, ועוד שחקני סגל", אמרו בבאר שבע. "תמיד יש מחשבות לגבי שחקנים מסוימים, אבל עד שלא ימונה מאמן לא ננהל משא ומתן עם אותם שחקנים".

שלומי ארבייטמן שחקן מונס. GettyImages
יתאחד עם אלישע לוי? שלומי ארבייטמן/GettyImages

ממצאי הבדיקה של מאור בוזגלו הגיעו הערב (שלישי) לאנשי באר שבע. מהאולטרסאונד עולה כי הוא סובל מדלקת במפרק אבל לא מגידים או רצועות קרועות, כפי שחששו תחילה. הקשר ערך צילום רנטגן ולא סובל משבר בעצם הבריח ולכן ימשיך בטיפולי פיזיותרפיה ומחר ינסה להתאמן עם חבישה. אם בוזגלו יצליח ייתכן שיהיה כשיר כבר למשחק מול קריית שמונה בשבת. בכל מקרה ההערכה היא שיהיה כשיר לחצי גמר הגביע בשבוע הבא.

מכירת הכרטיסים לחצי הגמר כבר החלה. המחירים ליציעים 11 ו-12, ללא תוספת עמלה: 60 שקל לבוגר, 30 לשאר. במועדון מאמינים שלפחות עשרת אלפים צופים ילוו את הקבוצה לרמת גן. בן תורג'מן יחליף את אופיר דוידזאדה, שגמר את העונה.

עשרות אוהדים פנו למועדון מאז המשחק בשבת והביעו הערכה כנה על הטקס שנערך ללופא קדוש. גם בוזגלו צייץ: "יותר מתמיד הייתי גאה להיות שחקן הפועל באר שבע, הטקס שערכו האוהדים בשיתוף פעולה עם המועדון ללופא קדוש היה מרגש עד דמעות. ורק הראה עוד יותר איזה אנשים טובים עוטפים את המועדון הזה. הכניס את כולנו לפרופורציה על החיים. רק בריאות".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully