וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון: "אתה תמיד על הקצה בפלייאוף". כרמלו יצטרף?

מיאמי וג'יימס מתכוננים למשחק 4 מול סן אנטוניו, ספולסטרה כבר חושב קדימה. דיווח: הנהלת מיאמי ושחקניה רוצים את כרמלו אנתוני

קוואי לאונרד, שחקן סן אנטוניו ספרס. AP
מי יתעלה במשחק הבא?/AP

מיאמי תעלה הלילה (בין חמישי לשישי) למשחק הרביעי בסדרת הגמר מול סן אנטוניו (4:00, ערוץ הספורט) בידיעה שאף קבוצה מעולם לא חזרה מפיגור 3:1 בסדרת גמר ה-NBA. אם הספרס ינצחו הלילה, בפעם השנייה ברציפות בפלורידה, יהיו להם שתי אפשרויות להשלים ניצחון בסדרה במשחק ביתי, כשהראשון יהיה המשחק החמישי ביום ראשון בלילה.

אבל מיאמי לא מוכנה לוותר. "אתה תמיד על הקצה בפלייאוף", אמר לברון ג'יימס על המצב שבו נמצאת קבוצתו, "אבל זה לא מה שמדאיג אותנו, אנחנו חושבים רק על ההתאמות שנצטרך לעשות". אתמול שחקני האלופה בחנו שעות את המשחק באימון הווידאו, ועל אף ששחקני מיאמי יודעים שסביר להניח שהפעם סן אנטוניו לא תפתח את המשחק עם אחוזים מטורפים (19 מ-21 מהשדה, 76 אחוז מהשדה בחצי הראשון), אריק ספולסטרה יודע שכמה דברים יידרשו להשתנות.

כך, למשל, כריס בוש לקח רק 4 זריקות אחרי שקלע 18 במשחקים 1 ו-2 ויהיה חייב להתעורר, מריו צ'אלמרס עדיין לא הגיע לסדרה ובמשחק הקודם החטיא את כל 5 הזריקות שלו, ולברון ניסה לעשות הכול לבד ורשם 7 מתוך 20 האיבודים של קבוצתו. "לא שיחקנו טוב", אמר ספולסטרה, "כולנו יודעים את זה. אבל זה לא משנה באיזה הפרש הפסדת או איזה משחק זה היה, העניין הוא שצריך ללמוד מזה ולהמשיך הלאה".

מנגד, סן אנטוניו זוכרת היטב שגם בשנה שעברה היא הוליכה 0:1 ו-1:2, אבל זוכרת היטב איך זה נגמר. אשתקד הם ניצחו 77:113 במשחק מספר 3, ולכן מאמן אלופת המערב גרג פופוביץ' אומר ש"בשלב כזה אני ממש לא חושב על השנה שעברה, אני לא חושב על משחק 3 או על משחק 4, זו פשוט דבר אחר לגמרי, ואני חושב רק על המשחק הבא".

גם דווין וויד אומר ש"אנחנו חושבים רק על המצב הנוכחי, על זה שחייבים להשתפר מבחינה מנטלית ופיזית, ולנצח את משחק מספר 4". טים דאנקן מסכם ש"במשחק הקודם סוף סוף הצלחנו לחבר משחק טוב, אולי לא למשך כל 48 הדקות, אבל עד כמה שיכולנו, כשהצלחנו לעמוד בתוכניות המקצועיות שלנו, וזה מה שנצטרך לעשות גם הלילה".

16 דקות של קסם מופלא: על ההתעלות של סן אנטוניו במשחק 4

שחקני נבחרת ארצות הברית לברון ג'יימס, כרמלו אנתוני. רויטרס
חברים קרובים. כמה קרובים? לברון וכרמלו/רויטרס

* עוד במיאמי: גוברים הדיווחים על כך שהאלופה רוצה לצרף את כרמלו אנתוני, ולהפוך את ה"ביג 3" ל"ביג 4". ESPN דיווח שלא רק הנהלת מיאמי, אלא גם כוכבי הקבוצה כבר החלו לדחוף לאפשרות לצרף את הפורוורד של הניקס, שיהפוך לשחקן חופשי. הדבר ידרוש מלברון, בוש ו-וויד לקצץ את המשכורות שלהם, אבל על פי ההערכות, מדובר באפשרות בהחלט ריאלית. כרמלו עצמו חייב להודיע לניקס עד ה-23 ביוני על כוונותיו העתידיות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully