וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 12.6

ברצלונה וצ'לסי הודיעו רשמית על מעבר של פברגאס לצ'לסי, גאיטן עשוי להגיע ליונייטד או לטוטנהאם, מרקו וראטי עשוי לעשות את הדרך למדריד. כל השמועות וההעברות

ססק פברגאס, צ'לסי. צ'לסי, אתר רשמי
העברת ענק. פברגאס/אתר רשמי, צ'לסי

העברות

* ברצלונה וצ'לסי הודיעו רשמית: ססק פברגאס עובר לצ'לסי, כשהקשר חתם לחמש שנים במועדון. "תודה לברצלונה על שנים נפלאות, אבל יש לי עסק לא גמור עם הפרמיירליג", אמר פברגאס. לידיעה המלאה.

* המגן הסרבי אלכסנדר קולארוב האריך את חוזהו במנצ'סטר סיטי עד יוני 2018.

* שחקנה של בורדו קרלוס הנריקה בן ה-31 עזב את הקבוצה וחתם לשנתיים בפלומיננזה.

* גוסטבו ראג'ו מונה למאמנה החדש של ניואלס אולד בויס.

* כריסטיאנו לוקארלי, חלוץ העבר של ליבורנו, מונה למאמן החדש של פיטויזה מהליגה החמישית באיטליה.

אלברו מוראטה שחקן ריאל מדריד. GettyImages
ארסנל מחזרת. מוראטה/GettyImages

שמועות

* נשיא ברצלונה ג'וספ מריה ברתומאו טוען שהוא מנסה לבנות את "ברצלונה החדשה". עם מינויו של המאמן לואיס אנריקה, עם העזיבה של ויקטור ואלדס ופברגאס והפרישה של פויול, ולאור השמועות על העזיבה של צ'אבי ואלכסיס סאנצ'ס, ואחרי צירופו של השוער טר סטגן וחזרתם של המושאלים ראפיניה ודאופלאו והרכישה הצפויה של איבו ראקיטיץ', ולנוכח השמועות על הבאת מרקיניוס מפ.ס.ז' ושוער סוסיאדד קלאודיו ברבאו ומרקו רויס מדורטמונד - ברתומאו טוען: "אנחנו עובדים על בנייה מהבסיס של ברצלונה החדשה. יש לנו את הבסיס, לואיס אנריקה, שיצעיד אותנו להצלחה. אנחנו יציבים כלכלית, נשקיע מאות מיליונים במתקנים, ולא נסתפק בעונה כמו שהיייתה לנו".

* "לה פיגארו" הצרפתי טוען כי מנצ'סטר יונייטד מוכנה להשקיע סכומי עתק בחלוץ פ.ס.ז' אדינסון קבאני - 56 מיליון יורו.

* ז'רמי מנז על הצטרפותו למילאן: "אני מאושר להיות כאן, מקווה שהמועדון יחזור לקחת תארים, אני מאמין באינזאגי, איברהימוביץ' וטיאגו סליבה המליצו לי על הקבוצה".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
לואיס אנריקה מאמן ברצלונה. AP
מהבסיס. אנריקה/AP

שמועות

* אביו של יאיא טורה הודיע כי בנו יישאר במנצ'סטר סיטי בעונה הבאה. הדברים הללו מגיעים אחרי שסוכנו של השחקן טען לפני כחודש שהקשר מרגיש לא מוערך מספיק ושוקל לעזוב.

* ב"דיילי מירור" מפרסמים שז'וזה מוריניו מאמין שהעסקה לצירופו של ססק פברגאס מברצלונה לצ'לסי תמורת 27 מיליון ליש"ט קרובה להיסגר.

* עדיין בצ'לסי, ב"דיילי אקספרס" מפרסמים שמוריניו יאפשר לראמירס לעזוב לטובת ריאל מדריד אם הברזילאי יגיע כחלק מעסקת העברתו של לוקה מודריץ'. במסגרת העסקה צפויה צ'לסי להציע גם עשרה מיליון ליש"ט.

* ב"דיילי אקספרס" טוענים שמוריניו יאפשר לפטר צ'ך לעזוב את המועדון כדי להציע לשוער הבלגי שהושאל בשלוש השנים האחרונות לאתלטיקו מדריד, טיבו קורטואה, להישאר ולשחק.

* ריאל מדריד מעוניינת ב-24.1 מיליון ליש"ט תמורת אלברו מוראטה שמועמד לארסנל, אבל עשויה להסכים לרדת בדרישותיה ל-14.5-20 מיליון אם סעיף חזרה למועדון ייכלל במסגרת העסקה. לחלוץ הספרדי נותרה שנה לסיום החוזה והוא מבוקש גם ביובנטוס, אינטר ו-וולפסבורג.

יאיא טורה מנצ'סטר סיטי חוגג שער. רויטרס
יישאר בסיטי? טורה/רויטרס

* דיאן לוברן, בלמה של סאות'המפטון שמבוקש בליברפול, מבקש לעזוב את המועדון. לוברן העביר מייל לראשי קבוצתו שהוא רוצה לעזוב לטובת קבוצה שתשחק בליגת האלופות.

* שוערה הצ'יליאני של ריאל סוסיאדד, קלאודיו בראבו, צפוי להשיב בשלילה להצעה להגיע לארסנל כדי לנסות ולהגיע לברצלונה ולהיאבק על אפודת השוער הראשון עם מארק אנדרה טר שטיגן.

* קשרה של בנפיקה ניקולאס גאיטן עשוי לעזוב את הקבוצה הקיץ. שמו של הארגנטינאי עלה כמועמד להגיע למנצ'סטר יונייטד, טוטנהאם וזניט סנט פטרסבורג.

* ארסנל מנהלת שיחות עם גרמיו לגבי האפשרות להעביר את הבלם הברזילאי ברסאן.

* ריאל מדריד מוכנה להציע 40 מיליון יורו לפריס סן ז'רמן כדי לצרף את הקשר מרקו וראטי. כמו כן, בניסיון לצרף חלוץ הבלאנקוס צפויים ללכת על חלוץ הופנהיים קווין פולנד.

* ב"בילד" מפרסמים שבאיירן מינכן מחזרת אחרי חלוצה בן ה-18 של שטוטגרט טימו וורנר.

ניקולאס גאיטאן בנפיקה. AP
עוזב את בנפיקה. גאיטן/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully