וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: ססק פברגאס עבר מברצלונה לצ'לסי

האנגלים שילמו 33 מיליון יורו כדי להשלים את עסקת הענק, הקשר חתם לחמש שנים: "השארתי עסק לא פתור בפרמיירליג"

ססק פברגאס, צ'לסי. צ'לסי, אתר רשמי
חזר לפרמיירליג. ססק פברגאס/אתר רשמי, צ'לסי

ערב פתיחת המונדיאל, עוד העברה גדולה נסגרה היום (חמישי) בכדורגל האירופי, לאחר שברצלונה וצ'לסי הודיעו באופן רשמי על סיכום עסקת ססק פברגאס. קשר נבחרת ספרד היה מועמד לכמה קבוצות באנגליה בחודש האחרון אחרי שהבין כי ברצלונה לא לוקחת אותו בחשבון לעונה הבאה, אבל צ'לסי הייתה הרצינית ביותר, רכשה את כרטיסו ככל הנראה תמורת 33 מיליון יורו והחתימה אותו על חוזה לחמש שנים.

פברגאס יקבל את החולצה מספר 4 ואמר לאתר הרשמי של צ'לסי: "ראשית, אני רוצה להודות לכולם בברצלונה על שלוש שנים נפלאות ומהנות. זה מועדון ילדותי ותמיד אהיה גאה שהיה לי צ'אנס לשחק עבור קבוצה כזו גדולה. אני מרגיש שהשארתי עסק לא פתור בפרמיירליג וזה הזמן המתאים לחזור".

הקשר שכיכב בעבר במדי ארסנל הוסיף: "לארסנל הייתה האופציה הראשונה לרכוש אותי, אבל הם לא ניצלו אותה. כנראה זה לא נועד לקרות. אני התייחסתי ברצינות לכל ההצעות שקיבלתי ובהחלט מאמין שצ'לסי הייתה הבחירה הטובה ביותר. הם מתאימים לשאיפות שלי ככדורגלן עם הערב שלהם והתשוקה לתארים. יש להם סגל שחקנים מדהים ומאמן יוצא דופן. אני מחויב לקבוצה באופן מלא ולא יכול לחכות להתחיל לשחק".

פברגאס בן ה-27, יצא כאמור מאקדמיית לה מאסיה של ברצלונה, ובגיל 16 הצטרף לארסנל. במדי התותחנים הוא השלים שבע עונות וכבש 57 שערים בכל המסגרות, אך זכה רק במגן הקהילה (2004) ובגביע האנגלי (2005). ברצלונה החזירה אותו לשורותיה בקיץ 2011, תמורת סכום המוערך בכ-40 מיליון ליש"ט וססק היה שותף לזכייה בגביע וגם באליפות אחת שנה לאחר מכן. למרות החזרה הביתה, הקשר הבינלאומי היה בדרך כלל אופציה שנייה ולא הצליח לתפוס מקום של קבע בהרכב. המאמן החדש לואיס אנריקה החליט לוותר עליו, והדרך לאנגליה הייתה קצרה. כעת יוכל הקשר להתרכז במשימה שלו בברזיל עם נבחרת ספרד, במדיה רשם כבר 89 הופעות, כבש 13 שערים והיה שותף לזכיות ביורו 2008, מונדיאל 2010 ויורו 2012.

כזכור, צ'לסי כבר הגיעה לסיכום עם דייגו קוסטה, חלוצה המצטיין של אתלטיקו מדריד וחברו של פברגאס לנבחרת ספרד, כשגם המגן השמאלי פיליפה לואיס צפוי לעשות את הדרך מהצד האדום-לבן של מדריד למתחם קובהאם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully