וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ראשון לציון: שרון דרוקר מתקרב

11.6.2014 / 10:47

מאמן גלבוע/גליל בעונה שעברה קרוב להבנות עם ההנהלה והוא צפוי להחליף את צביקה שרף כמאמן. התקציב יקטן משמעותית

מאמן הפועל גלבוע/גליל, שרון דרוקר. ברני ארדוב
מגיע לעיר היין. דרוקר/ברני ארדוב

שרון דרוקר צפוי לשמש כמאמנה של מכבי ראשון לציון בעונה הבאה. מאמנה של הפועל גלבוע/גליל בעונה שעברה, ערך סבב פגישות עם ראשי הקבוצה במהלך השבוע האחרון, כשהחל מתחילת השבוע נמצאים הצדדים במגעים כספיים ואמש (שלישי) הגיעו להבנות על מינויו כמאמן הכתומים. דרוקר ייאלץ לתפקד בראשון לציון בתקציב מצומצם לאחר שעל פי גורמים שונים חלק מתקציב העונה הקרובה שומש לחיזוק הקבוצה כבר בעונה שעברה.

כזכור, בתחילת השבוע שעבר הודיעו בראשון לציון כי צביקה שרף, שאימן את הקבוצה החל מתחילת הסיבוב השני בעונה שעברה, לא ימשיך לעונה נוספת. שרף כבר סיכם עקרונית את תנאיו במועדון, אלא שאז הציב תנאים של תקציב והשתתפות באירופה בפני הנהלת הקבוצה שלא יכלה לעמוד בהם וביחד החליטו הצדדים לסיים את ההתקשרות.

לרשותו של דרוקר נמצאים כיום שון דאוסן, שמחזיק בחוזה ארוך טווח בראשון לציון, ודרור חג'ג', שחתם בתחילת העונה שעברה על חוזה לשנתיים ושיחק מעט מאוד החל מהגעתו של שרף. גם הסנטר איגור נסטרנקו צפוי להמשיך לעונה נוספת לאחר שהרשים בחלקים רבים של העונה. בקבוצה צפויים לבנות על קבוצה של צעירים כשאחד השחקנים שמוזכר כמועמד לחזק את הסגל הוא נמרוד טישמן, ששיחק תחת דרוקר בגלבוע/גליל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully