וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ראשון לציון: צביקה שרף לא ימשיך לעונה נוספת

2.6.2014 / 12:41

התנאים שהציב המאמן הובילו לכך שחוזהו לא הוארך: "לא נוכל לממש את חזונו". דרוקר המועמד המוביל, גם שיבק וליובין בתמונה

מכבי ראשון לציון הודיעה היום (שני) כי המאמן צביקה שרף לא ימשיך לעונה הבאה. הצדדים כבר סיכמו במהלך החודש שעבר את תנאי המשכתו של המאמן, אך הוא התנה אותם בגובה התקציב לעונה הבאה ובהשתתפות במפעל אירופי, כפי שפורסם בוואלה! ספורט בשבוע שעבר, והתנאים הללו הובילו לכך ששרף יעזוב את הכתומים אחרי חצי עונה בלבד. המועמד המוביל להחליף את שרף בראשון לציון הוא שרון דרוקר, כשגם אריק שיבק וליאור ליובין בתמונה.

לידיעה על המחלוקות בין צביקה שרף להנהלת ראשון לציון

מאמן מכבי ראשון לציון צביקה שרף. קובי אליהו
קדנציה קצרה בעיר היין. צביקה שרף/קובי אליהו

"החלטה זו נובעת מהכרה של שני הצדדים כי בעת הזו מכבי ראשון לציון לא תוכל לממש את חזונו המקצועי של צביקה", נכתב בהודעה לעיתונות של ראשון לציון, "מועדון הכדורסל מכבי ראשון לציון מודה לצביקה שרף על מסירותו, השקעתו ועל כך שהגיע בתקופה לא פשוטה והצליח להשאיר את הקבוצה בליגה העל. המועדון מאחל לשרף הצלחה רבה בהמשך דרכו".

שרף הגיע לראשון לציון בסיום הסיבוב הראשון בעונה שעברה במקומו של מתן חרוש כשהכתומים עמדו על מאזן של 3 ניצחונות ב-11 משחקים ובמקום ה-11. ב-18 משחקים הצליח להשיג עוד שישה ניצחונות, מתוכן שלושה בבית התחתון, ולהשאיר את הקבוצה בליגה. בשל העובדה שראשון לא הצליחה להגיע לפלייאוף העליון, היו חברי הנהלה בקבוצה שקראו לא להמשיך עם שרף, אך לבסוף הרצון של היו"ר פרי להמשיך עמו התקבל.

מאמן הפועל גלבוע/גליל, שרון דרוקר. ברני ארדוב
המחליף? שרון דרוקר/ברני ארדוב

שון דאוסן הוא השחקן היחיד שימשיך בוודאות בראשון בעונה הבאה, כשדרור חג'ג' שמחזיק בחוזה הגיע להבנות על עזיבתו, בכפוף למציאת קבוצה שתשלם חלק משכרו. כעת כששרף עזב, ייתכן שחג'ג' ימשיך. אור סולומון מסיים חוזה וכרגע אין הבנות בין הצדדים, ואילו איגור נסטרנקו צפוי להמשיך. בצוות המקצועי ובהנהלה היו רוצים להמשיך את השאלתו של ג'ייק כהן ממכבי תל אביב, אך מספר קבוצות נוספות מעוניינות בו, ביניהן בני השרון. בגזרת הזרים טריי ג'ונסון וטזמין מיטשל עשויים להמשיך לעונה שנייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully