וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה מונע את חתימתו של צביקה שרף במכבי ראשון לציון?

26.5.2014 / 11:18

המאמן סיכם את תנאיו לעונה נוספת, אך לא חותם. הפער: גובה התקציב ואירופה. היו"ר פרי: "צביקה רוצה לבנות קבוצה לצמרת"

מאמן מכבי ראשון לציון צביקה שרף. ברני ארדוב
"יש מספר דברים שעומדים על הפרק, בעיקר הנושא של האמצעים שיעמדו לרשותו". שרף/ברני ארדוב

מכבי ראשון לציון סיימה את העונה לפני כחודש אך בינתיים נראה כי ההכנות לעונה הבאה בעיר היין מתקדמות בעצלתיים. בקבוצה כבר סיכמו עקרונית עם המאמן צביקה שרף על המשך דרכו, אלא שמספר נושאים עקרוניים מונעים בשלב זה את החתימה, ביניהם גובה התקציב של הקבוצה וההשתתפות במפעלים האירופיים. מסביב לקבוצה מדווחים כי הפערים בנושאים אלה הם מהותיים, וייתכן שיובילו לכך ששרף לא ימשיך כמאמן הכתומים.

"צביקה רוצה שתהיה לו את האפשרות לבנות קבוצה שתהיה בצמרת", אמר הבוקר (שני) לוואלה! ספורט יו"ר ראשון לציון יצחק פרי, "אנחנו רוצים שהוא ימשיך, והוא רוצה להמשיך גם כן, אז יש בינינו סיכום עקרוני. יש מספר דברים שעומדים על הפרק, בעיקר הנושא של האמצעים שיעמדו לרשותו כדי לבנות קבוצה לצמרת. צריך לראות את מצבת השחקנים שבשוק הישראלי בחוק הרוסי, אבל אני מאמין שהעניינים יסתדרו והוא ימשיך".

שחקן מכבי ראשון לציון שון דאוסן. מגד גוזני
היחיד שימשיך בוודאות. דאוסן/מגד גוזני

שרף הגיע לראשון לציון בסיום הסיבוב הראשון בעונה שעברה במקומו של מתן חרוש כשהכתומים עמדו על מאזן של 3 ניצחונות ב-11 משחקים ובמקום ה-11. ב-18 משחקים הצליח להשיג עוד שישה ניצחונות, מתוכן שלושה בבית התחתון, ולהשאיר את הקבוצה בליגה. בשל העובדה שראשון לא הצליחה להגיע לפלייאוף העליון, היו חברי הנהלה בקבוצה שקראו לא להמשיך עם שרף, אך לבסוף הרצון של היו"ר פרי להמשיך עמו התקבל.

שון דאוסן הוא השחקן היחיד שימשיך בוודאות בראשון בעונה הבאה, כשדרור חג'ג' שמחזיק בחוזה הגיע להבנות על עזיבתו, בכפוף למציאת קבוצה שתשלם חלק משכרו. אור סולומון מסיים חוזה וכרגע אין הבנות בין הצדדים, ואילו איגור נסטרנקו צפוי להמשיך. בצוות המקצועי ובהנהלה היו רוצים להמשיך את השאלתו של ג'ייק כהן ממכבי תל אביב, אך מספר קבוצות נוספות מעוניינות בו, ביניהן בני השרון. בגזרת הזרים טריי ג'ונסון וטזמין מיטשל עשויים להמשיך לעונה שנייה.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully