וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרג פופוביץ': "לעולם לא נקלע שוב ב-76 אחוז מהשדה"

גרג פופוביץ' התייחס לערב הקליעה יוצא הדופן של הספרס, וגם לקוואי לאונרד שקלע שיא קריירה: "ככה הוא שיחק כל העונה"

קוואי לאונרד, שחקן סן אנטוניו ספרס. AP
קיבל שיחת עידוד. לאונרד/AP

אם מישהו חשב שהניצחון של מיאמי בסן אנטוניו במשחק מספר 2 בגמר ה-NBA יסמן את הכיוון אליו הסדרה הזו הולכת, לספרס היו חדשות בשבילו. אלופת המערב הביסה הלילה (בין שלישי לרביעי) את האלופה המכהנת 92:111 בחוץ וטיפסה ל-1:2.

הספרס הציגו ערב קליעה משובח. הם סיימו אותו עם 59.4 אחוזים מהשדה - נתון גבוה לכשעצמו - אבל המחצית הראשונה הייתה בלתי נשכחת. אלופת המערב פתחה את המשחק עם 19 מ-21 מהשדה והמשיכה ל-75.8 אחוזים מהשדה אחרי 24 דקות. "אני לא חושב שאי פעם נקלע שוב ב-76 אחוזים במחצית. זה משוגע", אמר גרג פופוביץ' בסיום.

גרג פופוביץ', מאמן סן אנטוניו ספרס. GettyImages
"זה גמר ה-NBA וכדי לנצח אנחנו צריכים שכולם ישחקו טוב". פופוביץ'/GettyImages

האיש של הספרס בהתקפה היה קוואי לאונרד שקלע 18 נקודות בשני המשחקים הראשונים והלילה צלף שיא קריירה של 29. לא סתם שיא קריירה - לאונרד לא קלע כמות כזו של נקודות מאז שהיה בתיכון (במכללות השיא שלו היה 26).

"דיברנו עם קוואי. מה אמרנו לו? זה יישאר במשפחה", אמר קואץ' פופ, "רצינו שהוא יהיה באותו מקום בו הוא היה לאורך כל העונה. בשני המשחקים הראשונים הוא היה מאוד זהיר והוא לא צריך לשחק ככה. הוא צריך להיות אקטיבי בשני הצדדים. הערב הוא היה עצמו - ככה הוא שיחק כל השנה. זה גמר ה-NBA וכדי לנצח אנחנו צריכים שכולם ישחקו טוב. זה מה שהוא עשה הערב".

לאונרד עצמו אמר: "במשחקים הראשונים נקלעתי לבעיית עבירות והיה לי קשה להיכנס למשחק. אני חושב שההבדל מבחינתי היה שהלילה זה לא קרה לי. לברון מאוד אגרסיבי ואני מנסה לשמור על רמה דומה של אינטנסיביות מולו. מה אם היו אומרים לי לפני המשחק שנתחיל אותו עם 19 מ-21 מהשדה? כנראה שהייתי אומר שיש לנו סיכוי טוב לנצח".

מאמן מיאמי, אריק ספולסטרה: "צריך לתת לסן אנטוניו קרדיט על האגרסיביות שלהם בשני צדי המגרש. ברבע השלישי שיחקנו הרבה יותר טוב, עבדנו הרבה יותר קשה ולכן ספגנו בו רק 15 נקודות. ככה אנחנו צריכים לשחק בכל ארבעת רבעים. אנחנו צריכים להתארגן מחדש ולשחק הרבה יותר טוב ביום חמישי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully