וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סן אנטוניו עלתה ל-1:2 בגמר ה-NBA

הספרס ניצחו במיאמי 92:111 והשיבו לעצמם את יתרון הביתיות. לאונרד צלף 29 נקודות, משחק 4 בין חמישי לשישי

קוואי לאונרד, שחקן סן אנטוניו ספרס. GettyImages
התפוצץ בפלורידה. לאונרד/GettyImages

יומיים אחרי שאיבדה את יתרון הביתיות בעקבות הפסד בית למיאמי היט, סן אנטוניו ספרס החזירה אותו בגדול עם 92:111בפלורידה. הקבוצה מטקסס מוליכה כעת 1:2 בסדרת גמר ה-NBA והיא במרחק של שני ניצחונות מהתואר. משחק מספר 4 יתקיים במיאמי בלילה בין חמישי לשישי.

קוואי לאונרד סיפק את אחד ממשחקי חייו עם שיא קריירה של 29 נקודות (10 מ-13 מהשדה), דני גרין (5 חטיפות) וטוני פארקר קלעו 15 כל אחד, טים דאנקן תרם 14 ומאנו ג'ינובילי הוסיף 11. אצל ההיט לברון ג'יימס שהבריק במשחק מספר 2, הסתפק הפעם ב-22 נקודות, 7 אסיסטים, 5 ריבאונדים ו-5 חטיפות, אבל גם לא פחות מ-7 איבודים. דוויין וייד קלע 22 משלו, רשארד לואיס קלע 14 וכריס בוש סיים עם 11.

לברון ג'יימס, מיאמי היט. רויטרס
שורה סטטיסטית לא רעה, אבל גם לא פחות מ-7 איבודים. לברון/רויטרס

את תיאור המחצית הראשונה כדאי להתחיל מהשורה התחתונה: סן אנטוניו סיימה אותה עם 75.8 אחוז מהשדה, שיא כל הזמנים למחצית כלשהי בגמר ה-NBA. תקראו את זה שוב: 75.8 אחוז מהשדה ובמצב כזה, לא פלא שלמיאמי פשוט לא היו תשובות.

הספרס היו בטירוף התקפי מהג'אמפ הראשון של המשחק ועד לירידה למנוחה לחדרי ההלבשה. קוואי לאונרד, שלא סיפק את הסחורה בשני המשחקים הראשונים ודני גרין, שנרדם גם הוא לפרקים ארוכים, נכנסו לזון מדהים וכשהצוות המסייע של סן אנטוניו משחק ככה, הספרס שוטפים את המגרש.

גרין חטף כדורים בהגנה, לאונרד הטיס מתפרצות והשניים צלפו מכל פינה. את הרבע הראשון סיים לאונרד, שקלע 18 נקודות בשני המשחקים הראשונים גם יחד, עם 16 נקודות. שלשה של מאנו ג'ינובילי על הבאזר, קבעה 25:41 ענק בתום 12 דקות, כאשר רק לברון מתפקד במיאמי עם 14 נקודות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקן סן אנטוניו ספרס, דני גרין, לפני דוויין וייד, שחקן מיאמי היט. רויטרס
חטף והוביל למתפרצות. גרין/רויטרס

מי שחשב שהעניינים יירגעו, קיבל עוד מבול בתחילת הרבע השני וסן אנטוניו הגיעה ליתרון של 25 נקודות (30:55) שמונה דקות למחצית. המארחים ניסו איכשהו לרדת להפסקה עם מינוס סביר, אבל כל מומנטום שלהם נעצר בסל חשוב של סן אנטוניו, כשגם טוני פארקר נכנס לעניינים. המחצית הסתיימה ב-50:71 לטקסנים והסטטיסטיקה סיפרה שהמאזן של גרג פופוביץ' בפלייאוף לאורך הקריירה עומד על 0:46 במשחקים בהם הקבוצה שלו הובילה ב-20 נקודות או יותר בהפסקה.

אלא שכאן האליפות נמצאת על הפרק ומיאמי ממש, אבל ממש לא התכוונה לוותר. לברון, שישן ברבע השני, שוב התעורר אחרי החזרה מחדרי ההלבשה ויחד עם דוויין וייד והרבה מלחמה הגנתית, מיאמי נגסה עוד ועוד במינוס. דווקא כשלברון יצא לנוח הגיע שיאו של הקאמבק ונוריס קול צימק ל-81:74 בלבד, שתי דקות לסוף הרבע. בשלב הזה מרקו בלינלי אמר די ושלשה קריטית שלו הקפיצה את היתרון של הספרס בחזרה ל-10 וקטעה מעט את הריצה של ההיט.

הרבע השלישי נגמר ב-75:86 והקבוצה הביתית קיוותה לחזור לקראת הסיום, אלא שלספרס היו רצונות משלהם. טוני פארקר צלף מחוץ לקשת, מאנו ג'ינובילי קלע והקבוצה של גרג פופוביץ' דהרה ל-84:102. כאן זה כבר היה גמור ובסיום 92:111.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully