וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס אשדוד: גיא צרפתי מונה לעוזר המאמן, גיל פישל עזב

הקשר פרש רשמית והצטרף לצוות של ניר קלינגר: "אני לא איש של דמעות. תמיד ידעתי שאני בר מזל לשחק ולחיות מכדורגל"

ניר קלינגר מאמן מ.ס. אשדוד עם שחקנו גיא צרפתי. ברני ארדוב
עובר לצוות המקצועי. גיא צרפתי לצד ניר קלינגר/ברני ארדוב

גיא צרפתי חתם הערב (שלישי) על חוזהו החדש כעוזר מאמן מ.ס. אשדוד ויהיה מחליפו של גיל פישל. "ג'קי בן זקן החתים אותי בשתי דקות", אמר צרפתי. "אני שמח להתחיל את קריירת האימון לצידו של ניר קלינגר, ובזכות ג'קי וניר אני נפרד מהכדור אבל נשאר מחובר למשחק".

צרפתי שפורש ללא מסיבת עיתונאים, אמר היום: "אני לא איש של דמעות ומסיבות עיתונאים. אני פורש אחרי שהגשמתי את כל החלומות שלי. כשהייתי בן 6 כל מה שרציתי היה שאחי ישתף אותי במשחק בשכונה, אבל עם השנים שיחקתי ולבשתי את כל התלבושות בכל הצבעים ותמיד ידעתי שאני בר מזל לשחק ולחיות מכדורגל. באשדוד אנסה להעביר לצעירים את הדברים הטובים שראיתי בקריירה ואעשה הכל כדי למנוע את הדברים הרעים שנמצאים בכדורגל".

פיראס מוגרבי שחקן מכבי נתניה לפני בן בוטבול שחקן מ.ס. אשדוד. ברני ארדוב
החל את דרכו אצל פישל. מוגרבי/ברני ארדוב

גיל פישל, כאמור, עוזב את תפקיד עוזר המאמן אחרי עונה אחת. פישל (39) הגיע לאשדוד לפני שנה אחרי חמש עונות כמאמן קבוצת הנוער של מכבי נתניה. תחתיו עברו בין השאר עומרי בן הרוש, עידו לוי, פיראס מוגרבי ועדי נמני.

פישל, שמחפש כעת להיות מאמן ראשי בליגה הלאומית או בצמרת הליגה לנוער, אמר היום: "היו לי הרבה שיחות עם ניר קלינגר בסיום העונה ויש בינינו כימיה טובה עד כדי כך שאנחנו נפרדים ואולי נשתף פעולה בעתיד. מיציתי את הקטע של עוזר מאמן באשדוד ואני רוצה לאמן לבד. זו הייתה שנה בה למדתי המון מניר ואני מרגיש היום בשל ומוכן לקחת קבוצה לבד. אני מוכן לרדת לליגה הלאומית או לאמן קבוצת צמרת בליגה לנוער אפילו שאני יכול לאמן בליגת העל".

פישל מסתכל סביב ורואה הרבה מאמנים צעירים שקיבלו צ'אנס לקראת העונה הבאה. את התופעה הזו הוא מסביר: "הכדורגל נכנס לתקופה אחרת מבחינה כספית ולמעט מכבי תל אביב, מכבי חיפה והפועל באר שבע, בכל יתר המקומות מחפשים מאמנים צעירים וזולים. אני מקווה שאהיה חלק מהטרנד הזה. נכון שהרבה מקומות סגורים כרגע אבל הכדורגל הוא דינמי ואני מאמין שאמצא את מקומי במועדון טוב שיחזיר לי את הרעב".

על העתיד של מ.ס. אשדוד אמר פישל: "יש קושי להביא שחקני רכש לאשדוד ולכן מסתמכים על הצעירים. בשביל צעירים צריך הרבה סבלנות וחשוב מאוד הקשר בין צוות האימון לצעירים שלא יכולים לשמור על קו אחיד מנטלי. יש הרבה צעירים בקבוצה ולכן ההתמודדות קשה. אם יחזקו בכל זאת במקומות הנכונים, הם יכולים ליהנות שם וללכת לפלייאוף העליון".

על מחליפו גיא צרפתי, הסתפק פישל במשפט אחד: "אני מאחל לו בהצלחה".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

(עדכון ראשון: 16:01)

מ.ס אשדוד בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully