וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א וסוזה צפויים לסכם על פיצוי של 700 אלף שקל

8.6.2014 / 18:51

סעיף השחרור שעמד על מיליון שקל אמור להתכווץ ב-300 אלף. תומר חמד העביר מסר שלא יוכל למסור כבר השבוע את החלטתו

פאולו סוזה מאמן מכבי תל אביב. קובי אליהו
מגיע כדי לסגור את הפינה הפתוחה מול הנהלת מכבי תל אביב ולהיפרד מהאנשים שעבדו איתו במועדון. פאולו סוזה/קובי אליהו

מכבי תל אביב ופאולו סוזה צפויים לסכם על התרת חוזהו של המאמן תמורת פיצוי על סך של 700 אלף שקל. המאמן הפורטוגלי שהתחייב בפני כלי התקשורת בארץ מיד בסיום העונה כי יחזור לישראל בעשרה יוני, עשוי באמת לעמוד במילה שלו ולנחות בארץ מחרתיים. אלא שסוזה לא מגיע כדי לאמן את מכבי תל אביב אחרי שחתם בפ.צ. באזל, אלא רק כדי לסגור את הפינה הפתוחה מול הנהלת מכבי תל אביב וגם כדי להיפרד בצורה מכובדת מאנשים שעבדו איתו במועדון.

סעיף השחרור של סוזה בחוזה עליו חתם לפני שנה לשתי עונות עומד על סך של מיליון שקל. בימים האחרונים התנהלו שיחות טלפון בין הפורטוגלי ונציגיו לבין ג'ק אנגלידיס ומיטש גולדהאר. בשיחות הללו הגיעו הצדדים להבנות על פיצוי נמוך בקצת שינוע כאמור סביב 700 אלף שקל. סוזה קיווה שמכבי תל אביב תוותר לו על הפיצוי הכספי כפי שעשתה במקרה של אוסקר גרסיה שעזב אחרי עונה אחת, אבל הפעם החליט גולדהאר לא להיות כל כך נדיב ובכל זאת צפוי בעל הבית לעשות למאמן שהביא לו אליפות מחווה קטנה בדמות הנחה בסך של 300 אלף שקל.

שחקן מאיורקה, תומר חמד. Gonzalo Arroyo Moreno, GettyImages
בודק אופציות באירופה. תומר חמד/GettyImages, Gonzalo Arroyo Moreno

תומר חמד העביר היום (ראשון) מסר למכבי תל אביב לפיו לא יוכל למסור כבר השבוע את החלטתו. ג'ורדי קרויף ממתין לתשובה של חמד וקיווה לשמוע אותה השבוע לאחר שהליגה השנייה בספרד הסתיימה, אבל החלוץ הישראלי מעוניין לבדוק אופציות באירופה ועד אז, לא יחליט שהוא חוזר לישראל.

אוסקר גרסיה עזב הבוקר את ישראל אחרי שהות של מספר ימים בתל אביב עם משפחתו. לצד חיפושים אחר דירה בה יתגורר, ניסה אוסקר לבלות כמה שיותר שעות איכות עם רעייתו ושלוש בנותיו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully