וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: קרויף ממתין לתשובה מתומר חמד

7.6.2014 / 22:33

המנהל המקצועי של מכבי תל אביב מעוניין מאוד בחלוץ שמצידו מעדיף להישאר באירופה. מקורבו: "תומר טרם החליט שהוא חוזר"

תומר חמד שחקן מאיורקה. David Ramos, GettyImages
יחליף לצהוב, או יישאר בחו"ל? חמד/GettyImages, David Ramos

ההכנות במכבי תל אביב לקראת העונה הבאה נמשכות. אחרי שסייע למאיורקה להישאר בליגה השנייה בספרד, צפוי החלוץ תומר חמד להודיע לג'ורדי קרויף האם בכוונתו להצטרף לאלופה בצהוב. קרויף כבר שוחח עם חמד מספר פעמים והביע בפניו את רצונה של מכבי תל אביב לראות אותו בשורותיה בעונה הבאה, ובסביבתו של החלוץ טענו בסוף השבוע כי מכבי תל אביב לא הגישה לו הצעה כספית מכיוון שהוא עוד לא הודיע לה שהוא מוכן לבוא.

"זה לא היה מכובד שקרויף יציע חוזה כספי מסודר בזמן שתומר טרם החליט שהוא חוזר לישראל", אמרו מקורביו של חמד. ההעדפה של החלוץ היא עדיין להישאר באירופה ולכן ספק אם גם השבוע הוא יהיה מוכן למסור לקרויף את החלטתו. לא מן הנמנע שחמד ינסה למשוך זמן כדי לבדוק את ההצעות מחו"ל ורק בהמשך ימסור את תשובתו.

בנוסף, גם מתן אוחיון עדיין ברשימה של מכבי תל אביב, אבל קרויף בודק אופציות נוספות לתפקיד. הבלם ששיחק בקרית שמונה עשוי לחזור שוב לבלגיה. אגב, במכבי תל אביב יש כאלה שקיבלו בברכה את צירופו של יוסי בניון למכבי חיפה. "כל שחקן ישראלי טוב שחוזר לליגה, מעלה את הרמה של הכדורגל הישראלי וכך צריך להסתכל על זה. תחרות תעשה טוב לכולם", אמר גורם במועדון.

המנהל המקצועי של מכבי תל אביב ג'ורדי קרויף. ברני ארדוב
מצפה לתשובה בהקדם. קרויף/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully