וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: עמית בן שושן קרוב לחתום לעונה

8.6.2014 / 11:31

התקדמות משמעותית בין העולה החדשה לחלוץ, שיחזור לישראל אחרי עונה בקפריסין. חן עזריאל בתכניות אך עלותו גבוהה

אופיר דוידזאדה שחקן הפועל באר שבע מול אור אוסטווינד שחקן הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
יצטרף לנתניה? אוסטווינד, משמאל/אדריאן הרבשטיין

התקדמות משמעותית במו"מ בין מכבי נתניה ועמית בן שושן. החלוץ, המיוצג על ידי אבי נמני, קרוב לחתימה לעונה אחת בקבוצה מעיר היהלומים ולחזור לישראל אחרי עונה באנורתוזיס מקפריסין. במו"מ בין הצדדים עלתה האפשרות שבן שושן יחתום אפילו לשנתיים, אך נראה כי החוזה יהיה לעונה אחת בלבד, כאשר בן שושן מתוכנן להיות מתופקד כקשר על הקו מצד שמאל.

אחרי ההחתמה הנוצצת של דודו הברזילאי, נתניה ממשיכה לחזק את הסגל שלה לקראת העונה הקרובה ומי שמועמד להיות החיזוק הבא הוא אור אוסטווינד, קשרה של הפועל חיפה. השחקן היה מועמד למ.ס. אשדוד, אבל זו לא הגיעה איתו להבנות בימים האחרונים. מאמן אשדוד ניר קלינגר הוא זה שלוחץ על ג'קי בן זקן ורפי נידם לסגור עם השחקן, אבל כיוון שיש סחבת בעניין, הקשר כבר בדק אופציות אחרות. בנתניה לא יעקפו את אשדוד בגלל היחסים הטובים בין יוסי מזרחי לבן זקן וימתינו לראות אם ביומיים הקרובים, אשדוד לא תסגור איתו.

גם חן עזריאל נמצא בתכניות, אבל העלויות שלו גבוהות מבחינת המועדון. הבלם הצרפתי סופיאן שרפה עשוי לסגור השבוע אף שבסוף השבוע חלה דווקא נסיגה קלה במגעים עמו בגלל קשיים שהתגלו בדרך. מזרחי מאוד רצה את השחקן ששיחק בעונה הקודמת באומוניה ניקוסיה. נתניה רוצה את החלוץ שלומי אזולאי ששיחק בעונה שעברה בבית"ר ירושלים, אבל הוא בודק בינתיים אופציות אחרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully