וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דודו: "אני יהלום חדש, בא להצליח עם מכבי נתניה"

7.6.2014 / 16:38

קשר הרכש הנוצץ התראיין לאתר הרשמי: "ישראל היא מדינה פנטסטית, מקווה לקבל אנרגיה מהאוהדים הנהדרים כאן"

שחקן נבחרת ברזיל דודו. AP
"ראיתי מספר קטעי וידאו של האוהדים וכל כך התרשמתי כמה נהדרים הם" דודו/AP

במכבי נתניה מתרגשים. לא בכל יום מגיע לקבוצה מעיר היהלומים שחקן בסדר הגודל של דודו סארנסה. קשר נבחרת ברזיל לשעבר (31), אשר על המגעים עמו פורסם לראשונה בוואלה! ספורט, הוא ללא ספק אחד משחקני הרכש הכי מרשימים שהגיעו לקבוצה בשנים האחרונות. היום (שבת) התפנה השחקן לראיון שערך לאתר הרשמי של המועדון ובו הוא דיבר על התחושות, הציפיות, האוהדים וגם קצת על עצמו.

אוהדי מכבי נתניה. ברני ארדוב
פרגן להם בגדול. אוהדי נתניה בפעולה/ברני ארדוב

דודו נשאל מה הוא יודע על ישראל והליגה שלה ואמר: "הייתי בישראל פעמיים עם צסק"א מוסקבה בהכנה לליגה. ותמיד ראיתי כמה ישראל היא מדינה פנטסטית. האנרגיה והאווירה מדהימה. הייתי גם בירושלים, זוהי ארץ מבורכת. שמעתי שהליגה הישראלית היא ליגה טובה מאוד, והיא לא קלה כמו שאולי אחרים חושבים. אני שמח להיות חלק מהליגה הזאת".

על האוהדים של נתניה, אמר: "ראיתי מספר קטעי וידאו של האוהדים וכל כך התרשמתי כמה נהדרים הם. אני מאוד אוהב את זה ומקווה לראות אותם בהקדם ולקבל מהם את האנרגיה מהרגע הראשון. אני יהלום חדש"

דודו הוסיף: "אני רוצה לומר לאוהדי היהלום שלי שהשאיפה שלי תהיה השאיפה שלכם ושאנחנו תמיד צריכים להיות ביחד. אני בא להצליח עם מכבי נתניה ביחד איתכם. אני לא אנסה להצליח אתכם אני אלחם להצליח למענכם. תודה רבה על תמיכתכם".

על הסיכויים של נבחרתו ברזיל במונדיאל, אמר: "לברזיל יש סיכוי גדול לזכות בגביע העולמי בבית. האוהדים מאמינים בעניין הזה מאוד, ויש להם סיבות טובות לכך, אבל נראה מה יהיה במשחקים. אני באמת מקווה שברזיל תזכה בגביע העולמי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully