וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה נרגשת: "בניון אגדה. לכולם יש מה ללמוד ממנו"

7.6.2014 / 11:55

השחקנים בחיפה מרוצים מהגעת הכוכב: "יש פה שחקנים שכשהיו ילדים ראו אותו בטלוויזיה והעריצו אותו. זה דבר גדול"

קפטן מכבי חיפה יניב קטן לצד קפטן נבחרת ישראל יוסי בניון, באימון מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
ישתפו פעולה יחד? בניון וקטן/אדריאן הרבשטיין

הצטרפותו של יוסי בניון למכבי חיפה ממשיכה לעורר הדים גדולים בקבוצה בכדורגל הישראלי בכלל, כשנראה שההגעה של הכוכב גרמה להתרגשות גדולה לא רק אצל האוהדים, אלא גם בקרב שחקנים רבים בחיפה. בניון סגר לשנתיים וצפוי לחתום על החוזה בשבוע הבא באופן רשמי.

"יוסי בניון הוא אגדה וזה דבר ענק שהוא מגיע לשחק איתנו", אמר אחד השחקנים הצעירים בקבוצה. "לכולם יש מה ללמוד משחקן שהיה ברמות הכי גבוהות. אין ספק שזה שדרוג ענק על כר הדשא, אבל זה שדרוג הרבה יותר גדול בחדר ההלבשה".

שחקן אחר בקבוצה ביטא גם הוא את התחושות הטובות שהחתמת בניון מביאה איתה: "יש פה שחקנים שכשהיו ילדים ראו את יוסי בטלוויזיה והעריצו אותו, ועכשיו הם ישחקו איתו. זה דבר גדול. בטוח שההגעה של יוסי תגדיל את כמות המנויים ותביא לתחושה טובה סביב הקבוצה. אחרי העונות שעברנו יש תחושה שיש כאן התעוררות ענקית".

שיחת הטלפון של יעקב שחר כידוע הביאה לסיבוב הפרסה ולכך שבניון סיכם. השחקן שמח מאוד גם על כך שלאחר הפרישה הוא צפוי לקבל תפקיד מקצועי במועדון. הקפטן יניב קטן צפוי לשוחח עם הבעלים יעקב שחר על עתידו ולאחר מכן יוחלט אם קטן יפרוש או שמא ימשיך לשחק ויחבור שוב לבניון כשהפעם האחרונה שהשניים שנחשבים לחברים קרובים במיוחד שיחקו הייתה בווסטהאם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully