וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: רענן כץ יתמוך בקבוצה בעונה הבאה

6.6.2014 / 13:16

רגע לפני הגמר הגיע הבעלים לשעבר של הצהובים להסכם אימוץ. גם "בזן" תמשיך במתכונת מצומצמת מהעונות האחרונות

רענן כץ בחגיגות האליפות של הפועל גלבוע/גליל עליון. ברני ארדוב
RK חוזר. רענן כץ/ברני ארדוב

מכבי חיפה צפויה לרשום חיזוק רציני ברמה הכלכלית לקראת העונה הבאה כשרענן כץ, מבעליה לשעבר של מכבי תל אביב, יהיה אחד מנותני החסות של הירוקים בעונת 2014/15. כץ, שבבעלותו חברת הקניונים RK, הוא אחד מחבריו של בעלי הירוקים ג'ף רוזן, והשניים סגרו על אימוץ לקראת העונה הבאה. רוזן אישר את הדברים בשיחה עם וואלה! ספורט.

ההגעה של כץ מגיעה לאחר שבתקופה האחרונה החלו שמועות על המשך דרכה של המאמצת הראשית "בזן" ששקלה להפסיק את ההתקשרות עם המועדון מהכרמל. רוזן, בצוותא עם סגן היו"ר ארנון שירן, קיימו מספר פגישות בעיריית חיפה בנושא זה, מאחר והעירייה הייתה זאת שדחפה להביא את החברה הגדולה אל המועדון. על פי ראשי חיפה "בזן" ימשיכו גם בעונה הבאה, אך יתרמו סכום כסף קטן ממה שהקצו בשלוש העונות האחרונות.

הבעלים של מכבי חיפה ג'ף רוזן. יוסי ציפקיס
חיזוק כלכלי. ג'ף רוזן/יוסי ציפקיס

בחיפה מאמינים כי הקופות ברוממה לא יפתחו במשחק הגמר ביום ראשון הקרוב. כ-600 כרטיסים בלבד נותרו להתמודדות, כולם מהצד של הירוקים, והאוהדים מגלים תנועה ערה על רכישת הכרטיסים. במנהלת הליגה שוחחו עם הבעלים ג'ף רוזן על השתתפות הקבוצה במוקדמות היורוליג אם תזכה באליפות, לאחר שרוזן התבטא בימים האחרונים כי הוא מעוניין להמשיך ביורוקאפ. במנהלת מעריכים שחיפה ורוזן יתיישרו בסופו של דבר ואם יוכלו ישתתפו במפעל הבכיר.

"אם חיפה תזכה באליפות, היא כנראה תקבל כרטיס חופשי למוקדמות היורוליג"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully