וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אם חיפה תזכה באליפות, היא כנראה תקבל כרטיס חופשי"

5.6.2014 / 10:59

גורמים ביורוליג סיפרו כי בכוונת המפעל לקדם את ישראל, גם אם בדירוג היא לא תהיה זכאית להיכנס לשלב המוקדמות

פורוורד מכבי חיפה דונטה סמית'. יוסי ציפקיס
עוד סיבה להישאר. דונטה סמית'/יוסי ציפקיס

מכבי חיפה ממשיכה בהכנותיה לקראת פתיחת שלב הגמר של ליגת העל בכדורסל שיחל ביום ראשון הקרוב, כשהיום (חמישי) תערוך הקבוצה אימון אחד בלבד. בחיפה מעריכים שהיום תסתיים מכירת הכרטיסים למשחק הבית והחוץ של הקבוצה, כש-3,800 ירוקים יהיו הרוב במשחק ברוממה, בעוד במשחק החוץ תקבל חיפה כ-2,750 כרטיסים וצפויה להציב גוש ירוק שידחוף את הקבוצה, אולי לזכייה שנייה ברציפות באליפות.

בינתיים גורמים שונים ביורוליג סיפרו אמש (רביעי) בשיחה עם וואלה! ספורט על סיכוייה של חיפה לקבל כרטיס למוקדמות היורוליג אם תזכה באליפות. "אמנם יש את שיטת הדירוג, אבל מצוין בפירוש שלשלב המוקדמות יכולה היורוליג להעניק כרטיסים חופשיים ללא קשר לשיטה", אמרו אמש במפעל, "ליגת העל בישראל שלחה נציגים רבים, אם זה המנכ"ל או אנשי הפועל ירושלים ובעלי מכבי חיפה, שנפגשו עם ג'ורדי ברתומיאו מספר פעמים לאורך העונה.

"כמו כן, נשלח מכתב ובו בקשה לכרטיס חופשי למוקדמות לזוכה באליפות. היורוליג מעריך את הכדורסל בישראל, וראה את כמות הקהל שמכבי תל אביב הביאה לגמר, ואם חיפה תזכה באליפות, היא כנראה תקבל כרטיס חופשי למוקדמות. ביורוליג רואים בחיוב כניסת קבוצה ישראלית שנייה למפעל בעתיד, אך יש מספר מדינות נוספות שגם הן מחכות לנציגה נוספת".

אמש הודיעה היורוליג כי רישיון A של מילאנו עם הנהלת היורוליג יוארך, וכעת גמר בין מילאנו לסיינה, שעתידה הכלכלי אינו ברור, יקרב את חיפה למוקדמות, אם תזכה באליפות. כמו כן, היורוליג צפוי לחלק שני כרטיסים חופשיים לשלב הבתים של המפעל, כשההערכות הן שפריס לוולואה ובאיירן מינכן או אלבה ברלין יקבלו את האפשרות להשתתף במפעל הבכיר, כשמימוש אופציה כזאת עולה כ-350 אלף יורו.

כך אליפות של מכבי חיפה תספיק למוק' היורוליג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully