וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך אליפות של מכבי חיפה תספיק למוק' היורוליג

4.6.2014 / 17:17

הסיכויים של הירוקים להגיע למוקדמות המפעל הבכיר גדלו בזכות המהפך של צסק"א. המנויים התנפלו על הכרטיסים לגמר

שחקן מכבי חיפה דונטה סמית'. אדריאן הרבשטיין
יש לאן לשאוף. דונטה סמית'/אדריאן הרבשטיין

מכבי חיפה תארח ביום ראשון (20:45) את מכבי תל אביב למשחק הראשון בשלב הגמר של ליגת העל, אבל ייתכן שעוד קודם לכן יידעו הירוקים האם אליפות תספיק להם כדי להיכנס למוקדמות היורוליג. לפני כשבועיים פרסמנו כי אליפות של הירוקים או הפועל ירושלים ככל הנראה לא תספיק כדי לתפוס מקום על פי הקריטריונים של היורוליג, אך מאז הצליחו צסק"א מוסקבה וסיינה לבצע מהפכים, וכעת ישנה תמונת מצב חדשה.

אלופת ישראל, אם תהיה זאת מכבי חיפה או מכבי תל אביב, תדורג 24 על פי דירוג היורוליג, מקום שבמקרה הטוב יבטיח מוקדמות, כשכמובן מקומה של הצהובים בשלב הבתים מובטח על ידי קריטריון A. כדי שאליפות של חיפה תספיק לה להגיע למוקדמות, היא צריכה שסיינה ומילאנו ייפגשו בגמר הפלייאוף באיטליה, כשכרגע שתי הקבוצות מובילות בסדרות חצי הגמר, ושהיורוליג תחתום על הארכת הרישיון של מילאנו עד סוף חודש יוני. בנוסף, תצטרך חיפה שז'לגיריס קובנה תזכה באליפות ליטא, מאחר וקלייפדה, שמתחרה איתה בסדרת הגמר, הודיעה שאין לה כוונה להשתתף במוקדמות.

כזכור, בעונה שעברה ויתרה חיפה על מקומה במוקדמות לאחר שקיבלה התראה של מספר שעות כדי להחזיר תשובה וכבר קבעה משחקי אימון בארצות הברית. אם תזכה כעת באליפות יהיה עליה לחץ גדול יותר להשתתף במוקדמות, שמבטיחים לה בכל מקרה את הכרטיס ליורוקאפ, וייתכן שתוכל לשלב איתם גם משחק או שניים מול קבוצות NBA.

בנושא אחר, מכירת הכרטיסים למשחקי הגמר החלה היום (רביעי) בשעה 10:00 כשמרבית מנויי הירוקים כבר קנו כרטיסים למשחק הביתי. אוהדי מכבי חיפה ישבו ביציעים ואולמות 1, 11 ו-12 בהיכל נוקיה. אוהדי מכבי תל אביב ישבו ברוממה ביציעים 3-4 ו-21-22 ויכולים לקנות דרך מכבי תל אביב בלבד. מחירי הכרטיסים ברוממה נעים בין 70 שקלים לנוער ל-280 שקלים לשורות הראשונות וביד אליהו נעים בין 70 שקלים לנוער ל-280 שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully