וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 6.6

במפרץ מנסים לפתות את צ'אבי, ברצלונה סגרה עסקה גדולה, סיטי מקדימה את יונייטד, ארסנל פושטת על שחקני ריאל, הבלאנקוס מתקרבים לקרוס. כל השמועות

אמריק לאפורט, אתלטיק בילבאו. GettyImages
סעיף השחרור עלה. איימריק לאפורט/GettyImages

העברות

* איימריק לאפורט, בלמה הצרפתי בן ה-20 של אתלטיק בילבאו, חתם רשמית על חוזה חדש לארבע שנים במועדון הבאסקי. השחקן הצעיר הוזכר כמועמד לברצלונה ובאיירן מינכן, וכעת סעיף השחרור שלו עלה ל-42 מיליון יורו.

* אחרי שהודיעה על מינויו של לאונרדו ז'ארדים למאמן, מונאקו רכשה ב-3 מיליון יורו את שוער נבחרת צרפת עד גיל 20, פול נארדי, שיישאר לעונת השאלה נוספת בנאנסי בה שיחק.

* מרסלו גז'ארדו, 38, שחקן ריבר פלייט ונבחרת ארגנטינה לשעבר, הוצג כמאמן החדש של קבוצת נעוריו, במקום רמון דיאס שהתפטר במפתיע לאחר הזכייה באליפות. ריבר תהיה הקבוצה השנייה אותה יאמן גז'ארדו, שכבר זכה באליפות כמאמן נסיונל מאורוגוואי.

איבן רקיטיץ' ושחקני סביליה חוגגים זכייה בליגה האירופית. AP
גם מאמנו יודע שהוא עוזב. איבן ראקיטיץ' אחרי הזכייה בליגה האירופית/AP

שמועות

* על פי "ספורט" הקטלאני, ברצלונה סגרה את עסקת איבן ראקיטיץ' ותשלם לסביליה כ-18 מיליון יורו על הקשר הקרואטי, שעתיד לתפוס את מקומו של ססק פברגאס בסגל הקבוצה. ראקיטיץ' בן ה-26 יחתום לשלוש שנים, הודעה רשמית צפויה לצאת בימים הקרובים. מאמנו אונאי אמרי הודה: "ראקיטיץ' עוזב".

* ב"ספורט" טענו גם כי הבא בתור ברשימה של ברצלונה יהיה קשר אתלטיקו, קוקה. תג מחירו של הכישרון הספרדי עומד על לא פחות מ-60 מיליון יורו, אך בברצלונה קיבלו מסרים לפיהם אתלטיקו מעוניינת בכריסטיאן טייו ותהיה מוכנה להפחית במחירו של קוקה אם תקבל את החלוץ של בארסה.

* על פי דיווחים באנגליה, ארסנל תנסה להחתים בקיץ הקרוב את שחקן נאפולי ונבחרת איטליה, לורנצו אינסינייה. הקשר קטן הקומה חתום בנאפולי עם 2018 וסעיף השחרור שלו עולה על 18 מיליון יורו. גם טוטנהאם מעוניינת בו.

* על פי 'אס' הספרדי, ארסנל עדיין לא אמרה נואש בכל הנוגע להחתמתו של שוער ריאל מדריד איקר קסיאס. ארסן ונגר מקווה להשלים את החתמתו עד סיום משחקי הגביע העולמי.

* עוד בארסנל: ונגר מעוניין בשחקן נוסף של ריאל מדריד, אלברו מוראטה, ורוצה לסגור עימו את העסקה ששוויה מוערך בכ-25 מיליון ליש"ט.

* על פי 'אל קונפידנסיאל' הספרדי, ריאל מדריד מנסה להחתים את שחקן באיירן מינכן טוני קרוס - השחקן הראשון שאנצ'וטי סימן לקיץ.

* אל סעעד מקטאר מציעה לצ'אבי חוזה לארבע עונות ושכר של 10 מיליון יורו בעונה. טרם הוחלט אם הקשר הוותיק יישאר בשורות ברצלונה. הוא אף מחזיק בהצעה מניו יורק סיטי, שכבר הספיקה להחתים את חברו לקבוצה לשעבר, דויד וייה.

* על פי 'גאזטה דלו ספורט' יובנטוס סימנה את שוער איינטרכט פרנקפורט, קווין טראפ.

* על פי 'גרדיאן', מנצ'סטר סיטי פייבוריטית לזכות בשירותיו של מגן פורטו, אליקים מנגלה. שחקן נבחרת צרפת מעדיף להצטרף למנצ'סטר יונייטד, אך נראה כי לואיס ואן חאל מודאג מהטמפרמנט שלו ולא מציב אותו בראש סדר העדיפויות.

* 'דיילי מירור': לא רק דייגו קוסטה מעורב בדיל שנרקם בין צ'לסי לאתלטיקו מדריד. על פי הדיווח, הבלוז ישלמו סכום כולל של 50 מיליון יורו ויקבלו את החלוץ, בנוסף לפיליפה לואיס וטיאגו.

* עוד מ'דיילי מירור': ליברפול סיכמה עם סביליה על רכישתו של המגן בן ה-21 אלברטו מורנו לארבע עונות.

* אינטר ומנצ'סטר יונייטד מנהלות שיחות עם העברתו של החלוץ המקסיקני, חאבייר הרננדס. הנראזורי מציעים נכון לעכשיו 10 מיליון יורו.

* על פי "דיילי מייל", סאות'המפטון רוצה לקבל את צ'יצ'אריטו הרננדס כחלק מעסקת המגן לוק שואו, אותו מנסה מנצ'סטר יונייטד לרכוש ממנה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
מאמן צ'לסי, ז'וזה מוריניו. רויטרס
פושט על שחקני אתלטיקו. מוריניו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully