וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מונאקו מינתה את לאונרדו ז'ארדים למאמנה החדש

סגנית אלופת צרפת הודיעה על החתמתו לשנתיים של הפורטוגלי בן ה-39, שאימן את ספורטינג. ז'ארדים: "נוכל להגיע רחוק"

לאונרדו ז'ארדים מאמן בראגה. GettyImages
תפס את מקומו של קלאודיו ראניירי. לאונרדו ז'ארדים/GettyImages

מונאקו, סגנית אלופת צרפת שחוזרת לליגת האלופות אחרי עשור, הודיעה היום (שישי) באופן רשמי כי מינתה את הפורטוגלי לאונרדו ז'ארדים למאמנה החדש. הפורטוגלי חתם לשנתיים עם אופציה לשנה נוספת, ויחל את עבודתו כאשר הסגל יתכנס ב-30 ביוני.

ז'ארדים בן ה-39 הוביל העונה את ספורטינג ליסבון למקום השני בפורטוגל ואשתקד אימן את אולימפיאקוס לפני שפוטר במפתיע במהלך העונה למרות שהקבוצה הייתה במקום הראשון. דיווחים ביוון גרסו כי הפרידה ממנו הגיע מפני ששכב עם אשתו של יו"ר המועדון. כעת הוא מחליף את קלאודיו ראניירי בתפקיד, וינסה להצליח יותר במאבקים מול פריס סן ז'רמן. כסף, בכל מקרה, לא יחסר לו בחיפושיו אחר שחקני רכש.

המאמן החדש אמר לאתר הרשמי של מונאקו: "אני שמח מאוד לעבוד במועדון גדול כמו מונאקו. אני מאמין מאוד בפרויקט הזה וחושב שהקבוצה יכולה להגיע רחוק. יש כאן הרבה איכויות והרבה שחקנים עם כישרון רב. אעשה הכול כדי לעזור להם להתקדם, אבל המטרה הראשונה שלי היא ללמוד צרפתית. כבר לקחתי כמה שיעורים במטרה לכבד את האוהדים ואנשי ליג 1".

סגן הנשיא ואדים ואסילייב מסר בהודעתו: "ז'ארדים הוא מאמן שהשיג תוצאות מצוינות עם קבוצותיו הקודמות. יש לו מוטיבציה גבוהה והוא חלק מדור חדש של מאמנים עם דינמיקות שונות. הוא אמביציוזי, בדיוק כמונו. זה סוג המאמן שחיפשנו. אנחנו משוכנעים שלאונרדו הוא האיש שייקח את הפרויקט שלנו קדימה ושמחים לעבוד איתו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully