וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: בלאט נפגש עם מאמן גולדן סטייט סטיב קר

ב-YAHOO נטען שמאמן מכבי ת"א, השוהה בארצות הברית, שוקל בחיוב להתמנות לעוזרו של מאמנם החדש של הווריורס

דיוויד בלאט מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
יסכים לשמש כעוזר? דיוויד בלאט/ברני ארדוב

האם דיוויד בלאט קרוב מתמיד למעבר ל-NBA? אדריאן ווג'נארובסקי, אחד הכתבים הבכירים של YAHOO SPORTS, דיווח הלילה (בין חמישי לשישי) על פגישה בין מאמן מכבי תל אביב לסטיב קר, מאמנה החדש של גולדן סטייט, בו על פי הדיווח הציע קר לבלאט את משרת עוזרו הבכיר לעונה הקרובה.

כזכור, מאז זכייתה של מכבי תל אביב ביורוליג הוזכר שמו של בלאט כמועמד למספר קבוצות, כולל לעמדת המאמן הראשי, אך כעת נראה שמדובר במשא ומתן של ממש. על פי הדיווח, בלאט נוטה להסכים לשמש כעוזר מתוך מחשבה שאם יסייע לקר לשפר את הסגל המוכשר של הווריורס הוא יקפוץ מדרגהמבחינת המוניטין בליגה הטובה בעולם, וייחשב למועמד לגיטימי לשמש כמאמן ראשי בקבוצה אחרת.

סטיב קר, כדורסלן עבר. AP
יצליח לפתות את בלאט? סטיב קר/AP

קר, שמתכונן לעונת הבכורה שלו כמאמן אחרי קריירה ארוכה כפרשן, מעוניין מאוד בשירותיו של בלאט, וניצל את שהותו בארצות הברית בשל לווית אביו כדי להיפגש איתו פנים אל פנים. בדיווח מצטט ווג'נארובסקי מאמן מכללות בכיר שעקב אחרי הישגיו של בלאט באירופה ואמר: "אני לא בטוח שיש מישהו בארצות הברית עם רמה כזו של יצירתיות יעילה, או יכולת להשתנות באופן עקבי כמו אלו של בלאט. לא ראיתי אף אחד שמוציא את המקסימום מהשחקנים שלו טוב יותר ממנו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully