וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פליפ סונדרס יאמן את מינסוטה, בלאט יהיה עוזרו?

נשיא המועדון אישר כי הוא יאמן את הקבוצה, מאמן מכבי תל אביב עשוי להגיע כעוזר במטרה להכינו לתפקיד המאמן ב-2015/16

מאמן מינסוטה טימברוולבס פליפ סונדרס. Jonathan Daniel, GettyImages
יורד בחזרה אל הפרקט. סונדרס/GettyImages, Jonathan Daniel

לא מעט חוסר ודאות סובב את העונה הבאה של מינסוטה. הקבוצה צפויה לאבד את כוכבה הגדול ביותר - קווין לאב, שכבר הצהיר כי הוא מעוניין לעבור לקבוצה אחרת בליגה, ולאחרונה החלה גם במסע אחר מאמן חדש לאחר שריק אדלמן הודיע על פרישה. הניסיונות למנות מאמן לא היו פשוטים עבור הוולבס, בעיקר בגלל אי הידיעה מה מתכוון לאב לעשות. הערב (חמישי) אישרו בוולבס כי פליפ סונדרס, יהיה המאמן בעונה הבאה, וסונדרס עצמו אישר את הדברים.

על פי מארק סטיין מרשת ESPN אחת המשימות הראשונות של סונדרס בתפקיד יהיו לשכנע את צ'ונסי בילאפס שיגיע תור עוזרו. ולא רק בילאפס - דארן וולפסון, כתב רשת ESPN ממינאפוליס צייץ לאחר שנודע על מינוי סונדרס: "הניחוש שלי לגבי הסגל של פליפ: בלאט, (סם) מיטשל וריאן סונדרס. בנוגע לבלאט: לקבוצה שלו יש עוד משחקים בשבוע הקרוב. הסוכן שלו הוא הג'נרל מנג'ר לשעבר של הג'טס, מייק טננבאום. הוא זה שבנה את העסקה של סטיב קר עם גולדן סטייט".

באחד הציוצים של וולפסון הוא נשאל על ידי מה הסיכויים שבלאט יצורף לצוות, והשיב: "עדיין יש סיכוי שקבוצה אחרת תיקח אותו כמאמן ראשי, אבל מינסוטה תעקוב אחריו". אגב, ג'ון קרווינסקי, שכותב עבור סוכנות הידיעות AP במינסוטה, צייץ שמועה דומה: "עדיין לא ברור כמה זמן פליפ יישאר בתפקיד. יכול להיות שהוא יביא עוזרים אותם יטפח. שמעתי שהוא עשוי לפנות לדיוויד בלאט וסם מיצ'ל". קרווינסקי אף מציין כי אם בלאט יגיע, המטרה תהיה להכין אותו לקראת אפשרות שיאמן את הקבוצה בעונה שלאחר מכן.

אגב, מוקדם יותר השבוע אמר סונדרס בנוגע לסוגיית לאב: "למיטב ידיעתי, קווין נמצא תחת חוזה איתנו, ואני מצפה כי הוא ישחק עבורינו בעונה הבאה". הוולבס, שסיימו במאזן 42:40, קיוו לקבל בחירה גבוהה בדראפט הקרוב שצפוי להיות עמוק במיוחד, אך הוגרלו רק במקום ה-13. גם אם לאב יעזוב, למינסוטה עדיין יש סגל צעיר ומבטיח יחסית לעונה הבאה, הכולל את ריקי רוביו שכבר הצהיר כי הוא מרוצה ממינויו של סונדרס, ניקולה פקוביץ' וקווין מרטין, ולא מן הנמנע כי הקבוצה תצליח לקבל עבור לאב עוד שם או שניים שיסייעו לו במאבק להיכנס לפלייאוף בעונה הבאה.

סונדרס אימן בעבר את המועדון במשך לא פחות מעשר שנים, בין 1995 ל-2005, ואף עמד מאחורי הקווים בוושינגטון במשך שתי עונות.

דיוויד בלאט, מאמן מכבי תל אביב. רויטרס
ינחת דווקא במינסוטה? בלאט/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully