וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שראפובה: "נלחמתי, התבלבלתי, אבל מצאתי דרך לנצח"

הרוסייה ניצחה את בושאר וחגגה גמר שלישי רצוף ברולאן גארוס. האלפ: "זה מרגש מאוד להגיע לגמר גרנד סלאם ראשון"

מריה שראפובה. AP
לא היה קל, אבל היה מתוק. שראפובה/AP

מריה שראפובה חגגה הערב (חמישי) העפלה לגמר גרנד סלאם תשיעי בקריירה שלה ושלישי ברציפות ברולאן גארוס. הרוסייה ניצחה את ג'ני בושאר הקנדית 6:4, 5:7, 2:6 בחצי הגמר, ותקווה לשחזר את זכייתה בטורניר משנת 2012.

"ג'ני נתנה משחק מדהים", החמיאה שראפובה ליריבתה, "היא שחקנית ברמה גבוהה, היה לי מזל שניצחתי". הניצחון הזה הוא ה-18 של שראפובה על חימר העונה לעומת הפסד אחד בלבד, והיא העלתה את מאזנה ל-19 ניצחונות רצופים במשחקים שמגיעים למערכה שלישית על חימר. "ברור שהייתי מעדיפה לנצח משחקים כאלה בשתי מערכות, אבל אני תמיד לוקחת בחשבון ומכינה את עצמי לשחק כמה שרק ייקח, אם זה ייקח שלוש שעות ושלוש מערכות, אני אהיה מוכנה לזה".

ג'ני בושאר. AP
צוברת ביטחון. בושאר/AP

שראפובה הפסידה בגמר השנה שעברה לסרינה וויליאמס, ולמרות שהיא תתמודד בגמר שייערך בשבת נגד סימונה האלפ, שנמצאת מעליה בדרוג, ברור שהיא הפייבוריטית לזכות בתואר. "לא שיחקתי את הטניס הכי טוב שלי, נלחמתי, התבלבלתי, אבל מצאתי את הדרך לנצח", אמרה שראפובה.

ג'ני בושאר, מנגד, הייתה מאוכזבת. הקנדית הציגה טניס נחוש, תנועה מצוינת על המגרש, עוצמה ומהירות, אבל נכנעה לניסיון של יריבתה. "אחרי שהפסידה בחצי גמר אוסטרליה השנה, היא קיוותה לרשום גמר גרנד סלאם ראשון בקריירה, אבל תנסה לעשות זאת בווימבלדון. "הרגשתי טוב יותר מאשר בחצי הגמר באוסטרליה. ככל שאשחק ביותר מעמדים כאלה ככה אני אצבור ביטחון. היום הרגשתי טוב".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
הטניסאית הרומנייה סימונה האלפ. AP
שנת השיא בקריירה. האלפ/AP

סימונה האלפ הפכה לסיפור הגדול של טורניר הנשים. הרומנייה בת ה-22, ששיא הקריירה שלה היה רבע גמר אליפות אוסטרליה השנה, המשיכה בפריצה הגדולה ורשמה גמר גרנד סלאם ראשון בקריירה. האלפ ניצחה טניסאית מפתיעה נוספת, את הגרמנייה אנדראה פטקוביץ', בתוצאה 2:6, 5:7 ותפגוש בגמר את מריה שראפובה.

"זה מאוד מרגש להגיע לגמר גרנד סלאם ראשון", אמרה האלפ אחרי הניצחון, "עשיתי הכול כדי לנצח. אנדראה שחקנית מצוינת, אבל אני הייתי קצת יותר חזקה".

פטקוביץ' הייתה מרוצה מההופעה שלה למרות ההפסד. "היום הייתי ב'זון', לא חשבתי בכלל והתמקדתי במה שהייתי חייבת לעשות", אמרה הגרמנייה, שהשיגה את הישג השיא שלה בקריירה בטורניר גרנד סלאם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully