וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבלם אלכס חתם לשנתיים במילאן

הברזילאי הגיע בהעברה חופשית מפריס סן ז'רמן ואמר: "נרגש להצטרף למועדון כל כך חשוב. המטרה - ליגת האלופות"

הבלם אלכס במדי פריס סן ז'רמן. AP
הולנד, אנגליה, צרפת ועכשיו גם איטליה. אלכס/AP

מילאן המתחדשת השלימה הערב (חמישי) את העברתו החופשית של אלכס, בלמה של פריס סן ז'רמן. הברזילאי בן ה-31 הגיע למילאנלו, עבר את הבדיקות הרפואיות וחתם לשנתיים אצל הרוסונרי.

בראיון הראשון שלו לערוץ הטלוויזיה של המועדון, אמר אלכס: "אני שמח מאוד להיות כאן, סיפרו לי דברים טובים מאוד על המועדון. אני שמח להצטרף למועדון חשוב כמו מילאן. הרושם הראשוני שלי הוא נהדר, הכול מאורגן בצורה מופתית. הייתי עד כה עם אדריאנו גליאני, דיברנו הרבה ואני מאוד נרגש".

אלכס הזכיר שהייתה לו כבר הזדמנות להגיע למילאן: "כשהייתי בפ.ס.וו, היה סיכוי שאבוא למילאן, אבל אז קרלו אנצ'לוטי עזב. אחר כך פגשתי אותו בצ'לסי ובפריס סן ז'רמן. הוא אדם פנטסטי, הוא כמו אבא עבורי. אני מודה לו על הדברים החיוביים שאמר עליי".

על האתגרים הצפויים לו עם מילאן, אמר הבלם: "אנחנו צריכים להתחיל את העונה טוב ככל האפשר, כדי להחזיר את מילאן למקום בו היא ראויה להיות - ליגת האלופות. נצטרך להילחם כדי לזכות באליפות ולחזור לליגת האליפות. מסר לאוהדים? תודה לכולם, אני אתן הכול ואלחם הכי חזק עבור מילאן".

בינתיים, בעקבות העזיבה של אלכס, פריס סן ז'רמן מקשיחה עמדות במשא ומתן מול ברצלונה בנוגע למרקיניוס. הבלם הברזילאי כבר סיכם את תנאיו ובין המועדונים תוכנן טרייד שיכלול את דני אלבס ועוד 20 מיליון יורו, אבל כעת העסק הסתבך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully